Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: appels peren kersen en pruimen ze liggen bij de nederlandse douane, zal dus niet lang meer duren |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Vergisting appelsap start niet Hoi Allardy, controleer of je gistingston echt hermetisch gesloten is en doe slechts 2/3 druppels water in je waterslotje (net genoeg om het luchtbuisje af te sluiten). Check ook even de waterslot uit... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ijbert, welkom! En wat William al zei, de slijterij is de sky, moonshine is space.Mogelijkheden zijn oneindig. Cheers man! 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Nils en Bejakin, welkom! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: aluminium Mogelijk helpt de aluminium ketel mee aan de smaakbeleving, zoals koper ook een karakteristieke maak meegeeft aan het distillaat. Mogelijk is dan koper meer toxisch dan aluminium. Ik denk ook dat we o... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: aluminium Kees22, die zin had er inderdaad niet in gemoeten. Het relaas is gebaseerd op de kennis van nu en kan met nieuwe meet technieken in de toekomst wellicht weer onderuit gehaald worden. |
8 jaar geleden |
|
RE: aluminium Aluminium. Scheikundige naam (AL)Het zit onder meer in de oceanen, rivieren, bodemwater, oppervlakte water, voeding zoals brood en kraanwater.De doses zijn echter zeer laag. De totale concentratie alu... |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Owww ships.. ik weet hoe dat ding na afloop schoongemaakt wordt. Met de brandslang. Nim voelt nu al nattigheid 😉 |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? organen verouderen en iets minder goed gaan werken Erik, ik bedoelde niet werken in de zin van arbeid maar organen die door ouderdom minder goed gaan functioneren. Zoals iedereen , ook niet drinkers g... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Heey Erik, ja ik ken het. Ik zie een tijdje stoppen met alcohol drinken nu ook als een investering voor de toekomst zodat we gematigd toch er op zijn tijd wat kunnen wegtikken. Ik heb zelfs een beetje... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Auke, als hij net zo lekker smaakt als dat het eruitziet dan..yummie!! Cheers man! 😉 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Lummel,dank! En nog even terug komen op het plaspillen gebeuren. Die overkill aan vocht in je lichaam komt doordat de lever niet goed meer functioneert. Alcohol komt dan ongezuiverd in de bloedbanen t... |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Ik herken het Kees, altijd een goede reden om te "kegelen". Junkiegedrag. whoah...ja, best wel eigenlijk,(kijkend naar mijn verleden op dat gebied).En het venijn zit niet alleen in het lichamelijke. O... |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? gedaan. 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Daar zeg ik nooit nee tegen Lummel. Ik ga geen gezondheidsgoeroe worden hier hoor. Ik vertel eerlijk hoe het werkt. En jouw druppeltjes zijn bewezen anti kanker, vooral omdat je het niet hoeft te roke... |
8 jaar geleden |