Forum antwoorden aangemaakt

RE: Ben jij verslaafd aan alcohol?

Kees, zo'n vaart hoeft het niet te lopen als je de boel kwa inname weet te halveren.Verder dank ik iedereen hier voor zijn openhartigheid en eerlijke meningen. Ik wil niemand hier kwijt aan alcoholabu...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

als je wil afvallen dan moet je plaspillen nemen …. Of hop eten. Daar maken de pharmaceuten die pillen van.

8 jaar geleden

Jan heeft niks aan dooie klanten. Wat ik schreef is mij echt overkomen dus iedereen kan er zijn voordeel mee doen. Nog een kleine tip: als je slecht zicht krijgt en gele ogen(geelzucht) ben je rijp vo...

8 jaar geleden
RE: hoe berekenen

No problem,bro 🙂

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Kees22, onderschat het niet alsjeblieft, de lever is het meest tolerante orgaan van mens en dier maar ik adviseer je om er wel op te anticiperen. Je hoeft echt niet droog te staan, waah ;-)!

8 jaar geleden

Ja hoor Skoldt, ik ben een mede ervaringsdeskundige, Chris is beroeps en Lummel heeft het uitgevonden 😉Toevallig heb ik mijn lever een paar vrije dagen gegeven en ik moet eerlijk zeggen, ik taal er ni...

8 jaar geleden
RE: hoe berekenen

Ik heb hem even recht gezet Robbert.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Dat issie ook niet, ik weer wel. William heeft gewoon gevoel voor humor 😉

8 jaar geleden
RE: Wilde hop

Leeftijd is een getal joh. En AL die vrouwen... tjaaa gaat storm lopen. Gekkenhuis... 😉Ohja, voor de man werkt hop als een bonerkiller dus alleen het vrouwtje aan het bier.

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

jaaa hop hop hop..., Chrissie in galop 😉

8 jaar geleden

zeg ik ook niet tegen Adriana Daar komt hommeles van... of hoppeles in dit geval! Die meid scheurt je erop, g&^l door de hop... William, de taal van de liefde is toch universeel?

8 jaar geleden
RE: appels en peren

Hmmm... eeh ja, toch bellen met die firma.. allein ist meine Deutche spreche super slecht..totalen quatz 😉

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Plezier in het stoken

@nimrax : tokkies , ach mensen denken maar . gelukkig weten we beter. Zo is dat Bas. Ik heb voor het gemak veel weggelaten want ik had het statement al gemaakt. Mensen die aan deze hobby beginnen zijn...

8 jaar geleden
RE: appels en peren

Wel een regenpak aan, wordt een heerlijke knoeiboel.Briljant bedacht!! Super.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Yeahhh gefeliciteerd man! Laat het je straks goed smaken dan!!Cheers!!!

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
Pagina 144 / 237