Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wilde hop In hop zit onder andere:8-Prenylnaringenine ook hopeïne geheten, is de sterkste fyto-oestrogeen die wetenschappers ooit hebben gevonden in planten. Dit bio-identieke hormoon stimuleert de geslachtsdri... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor het is de schuld van Lummel Kleine opmerking: Als iets mis gaat bega je "een Lummel".Echter, als alles goed gaat is dat ook zijn schuld. Alleen dit lezen we niet zo vaak,helaas. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken En dan onder het genot van een druppel olie voor de totale beleving. Dat is het ZEN gevoel maar dan v9.0 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken "ploink..(vallende druppel) Mac.. wat een super illustratie! En nee, je bent zeker niet de enige hier haha. Wat dacht je van ketelmuziek tijdens het stoken, het geluid van je ketel die mee veranderd n... |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken niet genoeg opleveren Is typisch iemand die mogelijk dacht even snel wat extra zwart geld te genereren. Op hobbybasis kun je overkill voor je lever produceren. Wat we hier doen is een ambachtelijk pro... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wilde hop Vergeet de tabaksplanten niet. Mag ook met beperking tot 9m2 per huishouden meen ik. Veel aanpassingen in lijsten en wet updates maken dat ik er ook wel eens naast zit. Gelukkig is er google.Gister no... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken Heey die Skoldt, nou.. als je toevallig stook(wijn) in huis hebt lukt het mij om binnen 15 minuten een borreltje in elkaar te flansen. Ik kook het, mik het in een inmiddels opgewarmde smartstill, kop... |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken Bij deze dan ook een dank je wel voor ALLE actieve forum leden die het ook tot een plezier maken met hun tips en trucks! Thnx Mooi gezegd Bas. Heel mooi verwoord en ik ben het met je eens, het heeft i... |
8 jaar geleden |
|
RE: Dit wil ik ook met jullie delen Maurice, van harte gefeliciteerd ! Dit is geweldig nieuws. <3Heel veel geluk toegewenst. Cheers! 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor DonAlco, zet hem op en breek losss. Welkom! |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Heey Sjon, dan noemen wij je toch ook Sjon, welkom hier en kom maar op met je vragen hoor. Cheers 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Gerard, Hallo, zet hem op! |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Benji, Welkom! |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Zout, op Owwww... vond het zo grappig en totaal niet lief.Niet opzouten hoor!! Cheers mannen! |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Zout, alias:NaCl ook wel genoemd: natriumchloride, geen mens en dier kan zonder! Bij voorbaat dank dat we mee mogen profiteren van je scheikundige kennis en met ruim duizend leden, tezamen opgete... |
8 jaar geleden |