Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Verwarmingsmat Hoi Jack, ik heb veel experimenten voorbij zien komen hier op dat gebied. Van electrische dekens tot verwarmings snoer om buiten waterleidingen in de winter tegen bevriezing te beschermen en tja.Weet ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Topcase, zullen we een hoekje inrichtten op de BBQ speciaal voor je dochter? Versieren we die met ballonnen en slingers, ontvoer je haar mee naar de BBQ en slaan we 2 vliegen in 1 klap..maar ik sn... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum maken (eerste keer) ik vind vooralsnog het eindresultaat een beetje stinken Hoi Bas, zo te lezen heb je het goed gedaan want ik vond mijn distillaat ervan ook stinken. En nu komt de grote truuk:Laat je distillaat "op dro... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor David welkom. En stangen? Dat is toch ook een beetje stoken,Chris 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: stinkende eerste stook! Hoi Degitaar, welkom in ons midden. Rum melasse is ook na 3 dagen uitgebubbeld. Je stelling klopt wel. Ik denk dat je een beetje moet experimenteren. De Schotse manier, jouw idee, langer laten staan e... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jaa, wederzijds! Gezellig man! 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! het erbij mogen zijn is al een verrassing op zich Klopt Erik, vind ik ook. En de verbroedering, gave contacten, verrijking van je netwerk en kennis en niet zelden vrienden voor het leven zijn alleen a... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Lengte / duur stoken Hahaha cool Skoldt. Zo komen we ongewild op een wasberen penis uit...Weer wat geleerd, thanks. Lullige manier om je moonshine zeikstraal in het potje te richtten...Bassien, kun je hier iets mee? haha ... |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Dat is overmacht. Sterkte Danny |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lekker hoor, je kan er wel wat van Jan. Ik heb ooit iets met garnalen erin geprobeerd.Totale ramp. De kaassouffle's uit de vriezer waren wel erg lekker..kuch..kuch.. 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Lengte / duur stoken Dan komt er bij jou een flinke straal moonshine uit je leiding,Chris. Mooie score!Doe jij net als Moonshiners USA trouwens ook een kippenbotje in je uiteinde van je leiding? Of heb je dan Misty, je ch... |
8 jaar geleden |
|
RE: Lengte / duur stoken Okiedokie. Mwah, ABV'tje hoger of lager, dik 90 = zwaar niet verkeerd. 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Lengte / duur stoken Oenga, ABV staat voor 'alcohol by volume', oftewel 'alcoholgehalte in volume procenten' (vol%) |
8 jaar geleden |
|
RE: Lengte / duur stoken Heey Bas. Ligt eraan welk systeem je gebruikt. In een smatstill mII is dat 4liter per keer. Dus 3 runs van 5uur. Met gemiddeld ABV van 35-40%Een T500 doet 12 liter in 3 uur. Met gemiddeld 97% ABV. |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Alain, heel veel plezier hier en stook er wat van op 😉 |
8 jaar geleden |