Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: minibrew @Gompert-Raymond, ik moet er wel een beetje van gniffelen. Alleen "at the end of the day", moeten er nog handelingen plaatsvinden. Fermenteren zolang als nodig is, bijvoorbeeld.Het doet me denken aan ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: wat heb ik verkeerd gedaan Hoi @ReneR, ik heb van mijn moeder (ex-laborante inginieur pfff) geleerd(laten zeggen) dat werkelijk NIETS STERIEL is.Ook niet na welke behandeling dan ook. Ik doe op haar aanraden alles spoelen met a... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Hahaha Het is gewoon geen moonshimersfeest als Chris met zijn aanhang niet is geweest. Best een heftig dreigement ja. Hij voelt de druk... Wat ik je eigenlijk wou zeggen: voor ons ben jij de enige ech... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Beginners informatie. LEES DIT EERST! Hallo @Vuurwater, theoretisch gezien is de alcohol het meest giftige bestanddeel van je distillaat. Je geeft geen info hoe je die hebt gemaakt, bij de minste twijfel gewoon weggooien. Sommige scheikun... |
In forum Moderator Club! |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 ChrisV komt ook na heftig telefonisch overleg...pfff |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Wie niet naar de BBQ gaat is geen echte moonshiner. Zo, die zit... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Beginners informatie. LEES DIT EERST! Goed gezegd DB. Moeten is zo dwingend, absolute aanrader ... is het zeker!Een tip voor newbies: check even de zoekfunctie. Vaak is een "probleem", waar je tegenaan loopt al meerdere keren uitgelegd. E... |
In forum Moderator Club! |
9 jaar geleden |
|
RE: suiker oplossen of niet @Danny2018, suiker lost gewoon op in koud/lauw water. Inverteren kan ook met citroenzuur en dan moet dat een kwartier koken. Onzin natuurlijk, nergens voor nodig.Want waarom al die moeite als je gist ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: suiker oplossen of niet Ik ken geen gist die droog suiker kan vergisten in Co2+alcohol.Vermengen met water op een juiste temperatuur conform gebruiksaanwijzing op je gistzakje en je bent er al. ...na een weekje wachten. Niet... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Och jongens, er gaat zoveel fout. We hebben bijna geen idee wat er bijvoorbeeld in de lucht zit die je in ademt. Ik heb in een eerder ondergesneeuwde topic al eens de navolgende tips gegeven om van ev... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden Jah,man,thc, moonshine en sex. En het BBQ evenement van stookforum.Dit is nu de combi waar onze overheden al bang voor waren... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden @Lummel, ik kan je alleen maar doorverwijzen naar sites zoals: En dan puntje 4. Kan het zijn dat je gewoon een hogere tolerantiegrens hebt opgebouwd dan dat de incidentele gebruiker dat ervaart. En s... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ voorbereiden @Lummel, klopt. En melkzuur in melk kan je na het toppen je kleverige vingertoppen mee schoon krijgen(lost thc op). Alleen andersom met inname: THC verdubbeld het alcohol effect.En ik heb Mark b nog g... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Barstje gistingsfles Carglass doet tegenwoordig ook gistingsflessen.... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Hoe "harder"het water hoe dikker de aanslag van kraantjeswater met daarin ondermeer: zware metalen,zoals kwik, kalk, alles wat door de wc wordt gespoeld(de farmaceutische medicijnen industrie), van vi... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |