Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Ok, nieuwste radio+video productie voor bij de stookketel, of vlak ervoor of net erna, kijk maar even.. Have fun. Greets Nim. Cheers! 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: De stand van zaken, en mijn geklooi met mijn grote vriend de T500…..Proost!!! Haha Oen, pak eens wat anders en verbaas je 😉 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel suiker kan bakkersgist aan ? Hahaha neej, wel ladio show.Komt zo online in lucky stook tv. Lekkel bij het stoken! Nie Hou! |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: 1ste prut Klopt Chris, zo veel bullshit (sorry) maar kan inderdaad de-motiveren. Ik dacht in het begin met die alcotec 24/48 gist: Wat een zure zooi! Is dit het nou? Ook toendertijd van internet geplukt en gelu... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rozijnen stookwijn maken met POT Distillers Yeast @Stokerke, ik weet van eerdere postings van Chris dat hij over het vat een vuilniszak legt met daarop weer een houten schot / plank. Zo kan de Co2 toch weg en komt het schijnbaar altijd weer goed... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel suiker kan bakkersgist aan ? Owww..ik was even ge inspireert door Chinese kindjes die je kan adopteren. De Afhaal Chinees...hihi |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: 1ste prut Hahahaha Chris, Ik liet het recept net aan mn moeder zien en ze zegt: zoohoo...actieve euthanasie? Vast een goede voor verdover, geef mij maar gewoon een spuitje dan. ...en ze liep weg... owww |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel suiker kan bakkersgist aan ? De mijne is gratis af te halen. ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic Goed bezig geweest, Onze super Vlaming! We zien je. Groetjes en Cheers! 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Mooie opbrengst Dennis! Nu niet teveel van achterover tikken maar laten rusten voor de smaak. Al na een maand zijn de scherpe kantjes eraf en na 15 jaar is hij superzacht,hahaha Cheers man! 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Erik, inderdaad een lust voor het oog. Knap werk! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Christmas Ale Dumoooooooo!! Leuk dat je er weer bent! Cheeeerssss!!! 😉 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Net de schutting gesloopt maar we vonden het wel genoeg geweest toen,haha |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? De foto erna(die ik weer eens niet kan vinden) zitten we met bier te proosten, dit was even "voorweken" met mijn buurjongens die me helpen met suiker kopen en stookwijn maken. |
9 jaar geleden |
|
RE: 1ste prut Geen idee wat alle ingrediënten voor chemische verbindingen zijn aangegaan... Toch ergens een besmetting in de stookwijn? Het kan van alles zijn. Bij twijfel niet doen dan maar,denk ik dan. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |