Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Het nadeel van bovenstaande URL, deze machine kun je geen fijnstook doen.750watt vol continu. Maar om zuiver water te maken zeker een aanrader. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Je moet er een beetje geluk mee hebben, net als met auto's. Ik verbaas me over de goede kwaliteit rvs en warmte element.En in veel gevallen is een defect te repareren. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips @jvdbossc Probeer te achterhalen waar je NL stookculega hem heeft gekocht. Als het bij bijvoorbeeld Brouwmarkt of Vinimare gekocht is, heb je gegarandeerd een smartstill. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips @Jvdbossc, alcohol valt onder harddrugs. Maar snap wat je bedoeld. 😉 @jan, de smart vs air-stills zien er hetzelfde uit, vandaar dat ik veronderstelde dat het compatibel zou moeten zijn. Ze worden uit... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Standaard 3 jaar garantie op elk product in NL (burgerlijk wetboek).Gewoon retour sturen met verzoek tot reparatie,dan wel een nieuw exemplaar.Vooraf even een mailtje met je "klacht". Kan niet anders ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Overkoken heb je met verse stookwijn het meeste last van is mijn ervaring.Voorverwarmen doe ik met 2 waterkokers. Is zo klaar. En Jan, je hoeft geen antwoord meer te geven op mijn vorige vraag.Smartst... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Kun je proberen een resetprocedure te googelen op typenummer?(Hij lacht je nu uit met al die H's...) |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips @Jvdbossc...Dat poedertje rechts van de citroen, is dat cocaïne of lichtreflectie van je flitser op je camera? En inderdaad...Krijg er ook goede ideeën door... hmmm Jan... passen die van jou ook in de... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Al met al een mooi experiment. Bakkersgist geeft, afgezien van de tijdwinst van de turbo gist, hetzelfde resultaat in smaak en percentages. Dank voor de update Chris.Hier hebben we wat aan. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Bouw van mijn Installatie In mijn gestookte stookwijn die het riool ingaat zul je zelfs 10% meten. Na 10% krijg je de lagere alcoholen en die geven bijsmaken die je niet zou moeten willen. Verder lekker bezig man, Cheers! |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Crosto, er is ook een "kruidenmandje" voor smartstill te krijgen voor 9,95. Van rvs en die kun je boven je stookwijn plaatsen,in je still en dan kruiden in het mandje, air-kop erop en kijken wat het w... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Jaaahaaa 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Ik heb je vraag totaal gemist Bassie. Bij Brouwmarkt of Vinimare -Almere. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Sjaakie's automatische stookketel Ja, complimenten hoor! Wat een supermachine!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Ja, Lummel, zo iets zou te gek zijn. Zou nu al wat zijn als ik zo naar buiten kijk... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |