Forum antwoorden aangemaakt

RE: Ben jij voorbereid op een ramp?

Je boven geposte url is niet beschikbaar...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten.

Gijs, mijn advies: Alles met een kleurtje: NIET drinken. Mogelijk is je systeem vervuild. Bij de minste twijfel: niet doen.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Chris, heel zuinig op zijn. De grote versie die jij nu hebt wordt niet meer geleverd.Ze hebben nu alleen nog deze:

9 jaar geleden

En ook nog milieu vriendelijk. Top man, bij mij stond ie niks te doen. Ja, een terrasverwarmertje. Die allang overleden was. En wat doe je er lekker lang mee met een vulling zeg! 4 dagen van 8 uur voo...

9 jaar geleden

Yess Chris, ik weet wel wat je nodig hebt. En die borrel sla ik niet af. Bij mij stond het ding niks te doen in de achtertuin en jij hebt er dikke schik mee. Mooi man!

9 jaar geleden

Wereldwijd loopt de politie.brandweer en ambu crew met deze oplaadbare lamp.Afhankelijk of je zonnepanelen hebt, anders de batterij versie aanschaffen, Dit is de vroegere,grote maglight halogeen maar ...

9 jaar geleden

Hier, Chris...Zie je...zo doe je dat!

9 jaar geleden

Verder: Ducktape, (heel veel) suiker,gist,bloem, zout, extra flessen olijfolie, dierenvoeders enz.Koop voor enkele tientjes een Baofeng UV-5R portofoon voor de PMR, LPD 2 meter en 70 cm band.Goed comm...

9 jaar geleden
RE: Toevoegen tijdens het stoken.

Eric. Ik kan het niet onderbouwen maar iets in mij zegt dat het geen goed idee is.Tijdens de stook staat de boel onder druk en denk ik dat het vragen is om problemen.Beter kun je de toevoegingen bij a...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik ga naar ChrisV. Die kan met zijn voorraden heel Venlo een week in leven houden en twintig weeshuizen dronken voeren. Chris is op zich al een "prepper". Hij wil van nature altijd al zelfvoorzienend ...

9 jaar geleden
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten.

Munckerick, it's true: Verder goede posting Quirijn. Sommige mensen denken echt dat je na spiritus distillaat iets consumeerbaars overhoudt. Helaas. Gewoon eerst stookwijn maken dus.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Klopt Chris, die mini plastic bolletjes (schuurmiddel functie in tandpasta) noemen ze:"microbeads". Kies dus vooral een tandpasta waar het niet inzit of maak het zelf.Die microbolletjes zijn niet te f...

9 jaar geleden

Uit de Roemeense truukendoos Chris? Tja. Kom dr maar op.

9 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Yess Lummel. De smartstill mark II of het goedkopere type met een externe vermogensregelaar kun je met een draaiknopje hem perfect afstellen en als je eenmaal de 78-79 gradengrens hebt gevonden druppe...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 195 / 237