Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuw spelletje Dan meteen hier maar het recept van "Het Noord Koreaantje- of Kim Jong Un-netje.Mik een centimeter neutraal smakende moonshine in een glas van +-40%Doe daar een scheut suiker bij.Vul het glas half met... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Lekker bezig!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Nim besteld nu met een klere gang een Chiwawa pis filter bij Jan... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje Chris, jij kreeg er de baard van in je keel. Daar goot je het ook in... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Ja die zwarte kleren was zo "gothic", blij dat je daar vanaf bent hahahaLekker bezig man,helemaal top. De ChrisVaxiTaxi. Maar je kan toch niet veel achterover tikken nu je bijna vader bent. Wat ik bij... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Chris, zo ging het bij mij ook. Ach joh, groot stuk plastic, daaroverheen een dekbedovertrek en klaar al. Die beestjes zoeken nu eenmaal de meest optimale plek voor een bevalling. Ach ..dan vermoord z... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Goed man! En bij de minste twijfel => dierenarts. Beschuit met muisjes en moonshine... leuk!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Ik zal ook effe mijn lege flessen collectie checken en wat meenemen jouw kant op, Chris.Worden we al vader, met je zwangere, levensgevaarlijke chi waaah waa? Als je tegen de bevalling opziet moet je h... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje Bier is goed voor je haar... |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle gist uit de wash halen. Beste Mariussenior, nee hoor. Niets stoms aan en we weten meer niet dan wel. U kunt zich inlezen als u hier KLIKT. Soortelijk gewicht heet tegenwoordig soortelijke massa om het nog ver warrender te ma... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: fermenteerprobleem bij wodka maken Hoi Timo, het gaat fout bij de vodkastar gist van Alcotec. Die is ontwikkeld om 6 kilo suiker in 21 liter warm water te vergisten. Ik denk dat je een andere gistsoort nodig hebt hiervoor. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Klopt Chris. Ik ben bijvoorbeeld zelf een inwoner geweest op Saba. Wat ik ook weet daardoor is hoe corrupt de regering daar is. Sint Maarten evenzo. Ik doneer geen cent aan die eilanden. Ook niet aan ... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Thankx Jan en weet je, ik beschouw het ook niet als mijn geld maar ONS geld.En ik probeer het een goede bestemming te geven.Dan is het tenminste de irritatie van de reclame wegklikken waard geweest. W... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Chris en allemaal, soms word je gecompenseerd uit een onbekende hoek.Ik checkte laatst mijn email adres die aan youtube staat gekoppeld. Of ik nu eindelijk mijn reclame inkomsten wilde gaan cashen.. D... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje dussss... |
9 jaar geleden |