Forum antwoorden aangemaakt

RE: Forum vragen

Yep, inderdaad. En wat zou het super handig zijn als dit in topics zelf ook zou kunnen. Vooral voor de smartfoon en tabletters onder ons.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Forum vragen

Hoi Simoncello, welkom bij de club! Dit forum is zo ingesteld dat de meest recente reacties in topics bovenaan komen te staan.Mocht dat bij jou niet zo zijn dan gaat er ergens iets mis. Wellicht kan J...

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Chris, dankjewel voor je update want ik vind het ook spannend. Zo te lezen gaat het wel goed komen met deze. Cheers!

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Chris, mijn ex fokte chihuahua's en ik ken het probleem. Pas als je de eerste 48 uur rond hebt is de kans groot dat het goed komt. Nest van 6, 2 over. Nest van 2: 1 over, het is een ramp bij dit honde...

9 jaar geleden
RE: Rustiger op t forum

Jan bedoelde die BIO/ECO gekweekte komkommer, die er helemaal lekker uitzag...

9 jaar geleden

En zie je nu wel dat moonshine je niet blind maakt? 🙂

9 jaar geleden

Jan, hier alvast een etiketje voor op de komkommershine potten. In zoet/zuur lijkt het me echt een goed idee!

9 jaar geleden

Een beetje. Senior giet het in haar keelsgat en junior smeert het in haar haar.Mocht ze kale plekken krijgen, weten we van niks ok?

9 jaar geleden

Ja Lummel, en nog een compliment voor je uit onbekende hoek:Je zure morellen kirch van 88% die je mee-stuurde laatst, nou.. buurmeisje kwam er voor terug (ze gebruikt het als parfum!).Nou moet het res...

9 jaar geleden

Heeeeyy vrienden! Ehhh, jaahaa... die Thc olie van Lummel die ik van hem opgestuurd kreeg... man man man. Eerst vreet je de kasten leeg en daarna in coma op je waterbed ....zzzZZZzzz En nee, ik loop n...

9 jaar geleden
RE: Nieuw spelletje

Ohhhh.... verdikkeme... sorry! Gooi ze er maar in dan ook! Maar dat kan niet he...moet op volgorde.. OK! 84 takes voor ChrisV old school moonshine videos montage! 84

9 jaar geleden

Ja Chris, leuk idee! Wie nog meer? Soort ChrisV BBQ V2.0.

9 jaar geleden

Ja man! Leuk !!!!!!!!!!!!!

9 jaar geleden

65 jaar ervaring Chris. En ik ga je op camera alles...ALLES laten opbiechten! hahahaha

9 jaar geleden

Klopt Chris, "rete koud"dus laten we het houden op het "banaan-effect".

9 jaar geleden
Pagina 193 / 237