Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Hallo, Bertus stelt zich voor Hoi Bertus, kijk anders even naar mijn smart-still topic! Welkom bij de club. En trouwens, ik heb weinig spijt van dingen in mijn leven. Van 1 ding heb ik wel echt spijt. En dat is dat ik hier 20 jaar... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. @ndre, als het daarna nog niet wil lukken adviseer ik een fruit-turbogist erin te mikken. We gaan toch die zooi fermenteren gast! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. @ndre, nog een beetje bakkersgist van ChrisV erbij? Of bubbelt het al inmiddels? |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" <3 |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Meer emotioneel aan het overdenken wat er beter had gekund. Whatever, lekker toch? |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Ook gelachen hoor. Zegt een Antilliaanse amulance broeder: Heey, ik had een simpele piano besteld... komen ze naar binnen met een complete vleugel! Swa! |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" 25 jaar geleden ging op dit moment ongeveer de telefoon. Het was een zondag avond en ik was eindelijk vrij na 20 nachtdiensten nonstop. Maar niet helemaal...Het beveiligingsbedrijf waar ik op dat mome... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Chris, dat is geweldig nieuws! En als je het handig aan wil pakken: Misty ziet jou als baas/trekt naar jou toe. Dus duw die pup over 7 weken bij je schoonzoon in zn klauwen en jij mooi Misty houden. M... |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Hierbij dan eindelijk de release van weer een serieus youtube filmpje: Alcohol maken (stoken) deel 3 of Have fun. Cheers 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Turbo gist, hoe turbo? Of....de kat trekt het niet...Burp...hips... Ja, goed Heikos, update ons. Altijd top. En je wordt er evengoed teut van zonder hoofdpijn. Cheers! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Turbo gist, hoe turbo? @Chris, goed om te lezen dat het goed gaat met de doggies. Top en veel plezier met het leeghalen van de boomgaard... Als alles er niet allemaal afgewaaid is tenminste.Weer even ontopic: @Heikos, ja ma... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Turbo gist, hoe turbo? Dus de moraal van dit verhaal: Stookwijn maken, gist erbij, afsluiten en niet meer aankomen, gun het de tijd en het komt vanzelf goed. Het klaart ook nog zichzelf als je er 3 weken van af kan blijven.... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Turbo gist, hoe turbo? Heikos, je hebt het goed gedaan. Je hebt waarschijnlijk de Alcotec 24 gist gebruikt. Die ken ik.Dit is wat misleidend want het geeft de indruk dat je na 24uur kan stoken. Dit is niet zo. Ga uit van te... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: risico's en symptomen drinken geconcentreerde alcoholische drank Toen ik net met de stookhobby begon heb ik na een dubbelstook een keer een slok 75-80% binnengekregen. Ik had twee spa flessen verwisseld. In de 1 zat spa bronwater, ik pakte de andere en herinner me ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Forum vragen Ik snap je Jan. Ookal is het wel het afwegen waard om een offer te brengen om de goed draaiende motor perfect te laten knallen. Kan je eerst een backup maken?Anderzijds, omdat ik op laptop werk hinder... |
9 jaar geleden |