Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Gaat Harry mee? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Klopt Munckerik,ik vind trouwens ook dat de nicknaam: Lummel zijn persoon tekort doet.Ik vind hem een professional. ChrisV level maar dan moderner. Zo hee ...zal je allemaal maar gezegd worden. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe noteren jullie je recepten/maceraties? Laten we het houden op onbedoeld niet documenteren. Wat doodzonde is van de wijsheid en kennis die iedereen hier mogelijk iets mee zou kunnen doen. Alleen vanaf het moment dat ik deze hobby had uitgev... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Parrot Prachtig gemaakt Moon(oblock). Respect!!! Als je er ooit vanaf wil omdat je iets beters hebt wil ik hem op mijn schoorsteenmantel. top! |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Gisten en smaak Fingerspitzgeful in het oerduits gezegt: vertrouw wat meer op je gevoel dan op metertjes. Leuke indicatie maar een goede chef-kok doet het op gevoel. Kijk naar Chris. Die checkt met een lucifer. Ik be... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dus mijn 2e vader(ChrisV) lapt ook alle hygiëne regels aan zijn laars.. En weet je wat? Het gaat doeddd!!! |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Yoo Bas, ik sluit me aan bij Lummel.In 2012 deed ik het ook zo. Later merk je dat het geen ene *** uitmaakt hoe hygienish je werkt.. Turbogist werkt altijd. Ik spoel mijn ton uit met warm kraanwater e... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Jaa,zou leuk zijn.We kijken wel even hoe ver we kunnen komen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Jan, SUPER gaaf. Ik kan door mijn hernia helaas die kou niet aan maar wel een briljant initiatief! |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Computerfelix, altijd leuk om te lezen hoe je het doet. Ik zeg: kom er maar in, the mike is yours! |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Heey Bassie! Goed bezig! Alleen wat omslachtig. Ik stook met airstills en met de vodkastar zul je merken dat je met een actieve koolfilter, je in 1x klaar bent. Meteen bruikbaar en drinkbaar met een g... |
9 jaar geleden |
|
RE: Parrot Ja man. Briljant! Alles draait om de eenvoud... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Maaskantje bier ja... (Schultenbrau)Ik vertrouw inmiddels weinig producten nog op dit gebied. Met kerst / oud-nieuw ben ik dan benieuwd hoeveel sulfiet er in mijn (vieze) champagne zit van 80 euro per... |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Lekker bezig!!! Top! Ik denk dat je zondag het beste kan stoken. Dagje extra voor de restsuikers...Cheers alvast! |
9 jaar geleden |