Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Hoi Digertsi, klinkt veelbelovend van wat je allemaal van plan bent! Welkom en succes!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Chris, wat zit jij te zuipen? Ik een moonshine jus/dórange.. Want ik mag geen cola meer van je met E nummers: 230 652 986 268 379 261 627 289 618 en alle e-nummers die ik niet (meer) kan lezen...(te ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Jahaaa Dumooo!! Lekker bezig! Toppert!! Cheers!

9 jaar geleden

Heey Bassie! Welkom man en ja, daar zijn we voor en bij voorbaat al graag gedaan!Je zal merken dat de gistsoort die je gebruikt je product zal doen laten vallen of staan.Ik ga persoonlijk ook voor het...

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

... Nou, ik denk dat hij nu al een beetje snapt hoe turbogist werkt (Ferrari met raket) en dat het dik 2 weken scheelt in tijd. In uitmuntende kwaliteit. Ben ook heel benieuwd.

9 jaar geleden

Precies Auke. En of het zurige alcotec luchtje / smaakje ook in deze fruit turbogist meekomt. Alcotec zegt hierover dat deze fruitgist een totaal andere samenstelling heeft dan suiker ferment turbo's.

9 jaar geleden
RE: Nieuw spelletje

Slecht hoor... 😉

9 jaar geleden

Nimrax vanmorgen stonden de deksels al bol ,ik heb er wel vertrouwen in,dus afwachten maar.ik zet de vaten straks in de zon,zoals het nu verloopt denk ik dat ik zat.of zon.kan stoken. Ja zeker weten C...

9 jaar geleden
RE: Wie kan mij helpen aan een niet tedure vermogen regelaar

omg... gast neem gewoon een borrel. Cheers!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

@ndre, wat een topwijf heb je! Trouwens, ik ken geen moonshiners met een -niet-top wijf. Dus goed man! Chris, ik ben echt benieuwd of die alcotec fruitgist echt zo goed werkt als de fabrikant beweert....

9 jaar geleden
RE: Wie kan mij helpen aan een niet tedure vermogen regelaar

Volvo, ik ben gecertificeerd elektrotechnicus in zwakstroom, krachtstroom, data en telecom. Mijn eerlijke advies: Zolang je niet precies weet wat het manco is zou ik geen risico nemen. Trek sowieso de...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hoi Lattendeur (Jan3 haha) Domme vragen bestaan niet, het is alleen zo dat veel oude garde forumleden vaak dezelfde vragen van nieuwe leden gesteld zien worden waar al topics over bestaan.Het is allee...

9 jaar geleden

Hi Jan, ik hou de boel wel in de gaten hier hoor. Ik ben effe druk bezig voor BNR radio om een audio trailer en podcast in elkaar te zetten, zo tussen de stookjes door 😉 Wat je rond het uurnieuws hoor...

9 jaar geleden

Iedereen hierboven ook namens mij hartelijk welkom! Chris, fijn dat je weer veilig thuis bent van je vakantie.Even voor de newbies: Chris is een echte moonshiner die op hout kan stoken,zoals in de dis...

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Lekker bezig jongens! Ik heb net een gist ton aangemaakt, 6 kg suiker,21 Ltr water en AlcotecVodkastar(blauwe zakje hierboven), bij een gemeten starttemperatuur van 34,8.Hij staat na 30 minuten al te ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 199 / 237