Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alcotec Turbo 48 heeft een geurtje Ik vind alle Alcotec's zurig ruiken,waarvan de vodkastar (blauwe zakje) nog de minste "meurt". Als je overrijp fruit hebt, zoals bananen(3 stuks ofzo fijn prakken), die erbij gooit ruikt je huis 3 dag... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Psies! Even lachen en zen worden en ...dan weer doorgaan... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Ja vrienden, vandaag idioten op de weg met moonshine.Sound: André van Duin - doorgaan. Have fun! Cheers 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Iedereen krijgt gratis zaad in zijn/haar toppen. Nou, dat is toch prachtig?En was een ras-purple F1 reguliere, niet autoflower. Dus zo erg is het nu ook weer niet toch? En hij is deaud nu. RIP purple'... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nare smaak aan destillaat na verdunnen? Jah man... ik nok ermee voor vandaag Munckerik. Moonshine ze allemaal nog en morgen weer een stookforum prank: Moonshiners op de weg. Mazzellll...zzzZZZzzz 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nare smaak aan destillaat na verdunnen? En ChrisV bakkersgist voor stookjes bij feesten en partijen...Vloeibare kool heb ik nog nooit gechecked. Wel gaat alle distillaat mij mijn systemen langs een actief-kool filter.En ik vernieuw na 10 st... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nare smaak aan destillaat na verdunnen? Ik omschreef de geur/smaak eerder ooit naar kattenpis. Als je stookwijn is afgekoeld en je gooit het weg dan ruik je hem echt goed. Gist bepaalt je resultaat enorm. Ik ga eerdaags ook bij Jan van alle... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nare smaak aan destillaat na verdunnen? Drag, ik heb die gist ook gehad en ook met smartstill zelfde zurige zooi.Pak ik vodkastar is het bij mij het probleem opgelost.Dusss... check eens een andere gist. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Whahaha Of lowrider autoflower vaatjes. En al die Co2 uitstoot zullen ze wel waarderen in je kweek-hemeltje. Die "hangen"letterlijk aan je waterslotjes 😉Ik heb om mijn buren te plagen een mannelijke p... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Brix(voedingswaarde)waarde bepalen in fruit: |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Het mooie van een refractometer is dat je slechts 1 druppel nodig hebt voor een refractometer check. Je klapt een plastic klepje naar achter, dan op een glasplaatje laat je een druppel vallen. Klap he... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Daarom blijf ik zeggen, een refractometer is echt heel belangrijk. Zo weet je de % en bescherm je jezelf en anderen voor te hoge alcoholwaarden/percentages. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Nee, dan zet hij zijn HPS kweeklampen uit. Denk ik... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Uitspraak (tip) van USA moonshiner Jim-Tom: gooi een hand vol rogge in je mash en je krijgt gegarandeerd goede mash... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! PB moet dit ons maar heel even vergeven, VAN HARTE gefeliciteerd!!! Wat goed jongens! Vette CHEERS!!! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |