Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Time to make some moonshine!! We gaan weer ontopic Gijp. Als Helma thuis is kun je mijn whats appies lezen hierover. Komt goed! 😉 PB, kom er maar in.... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! PB? Die is er helemaal klaar mee. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Ja Jan, was eigenlijk een tip van Pino met die vieze rumtroep. Die zei: Laat het even staan en check 1x in de maand een keertje. Toen was de fles van ChrisV "ondergesneeuwd"en precies hetzelfde. De zu... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! ow, deze week een paling update. Ik hou je nog even in spanning. Helemaal warm van het vat, vers gerookt en vet en subliem van kwaliteit... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! En jij blijkt de enigste te zijn die dat snapt... ok, Teuntje ook... it's true |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Lummel, soms gaan dingen nu eenmaal fout. Vaak uit onverwachte hoek. Soms karma. Soms slordigheid of laksigheid, werkdruk en tijdnood. Ik snap ook die Alc% competitie hier niet zo. Je moet toch terug ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Als gecertificeerd,gediplomeerd en volledig beëdigd elektricien mag ik jullie melden dat bij een dergelijke gebeurtenis meteen je aardlekschakelaar de stroom uitschakelt in de betreffende stroomgroep. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Het doel is om een lekkere, hoofdpijnloze moonshine te maken met een alcoholpercentage van liefst onder de 35%. En dat puur of verdunt te mixen en zo een briljant, uniek, heerlijk zalig drankje te ma... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Vlampunt 12 graden... tja.. Mijn moonshine fikt tussen de 40 en 50% vol Alc. al.Heb er ooit een BBQ mee aangestoken omdat er niets anders was in huis.Doodzonde..maja.. Kijk anders even mijn filmpje ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gistingsvat Hoe gaat ie trouwens ChrisV? Nog heet daar in Roemenië? Hier in NL zonnig met 23graden. 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gistingsvat Ik las gister nog een verhaaltje van een echte moonshiner die een niet schoongemaakte regenton volstortte met fruit, dan met een betonmixer op zijn boormachine effies flink de boel aan gort maalt, dan... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Toppertjuhhh...!!! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Ja man, onverteerbaar. Ik weet het. Nog roomser dan de paus, zulke smeerlappen. Maar soms moet je dingen laten gaan en "keep fingers crossed". We gaan er een leuke dag van maken,ok? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Dat is gewoon keihard waar. En Chris, jij bedankt dat we hier zoveel van je mogen leren op -old school-basis. En ik hoop dat je nog met meer komt. Ik ga even een lekker fleske toasten op iedereen hier... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Zo doe ik het ook Chris. Als iets me niet aanstaat pleur ik het net zo makkelijk weg.De Industrie gaat voor maximaal, wij voor optimaal en dan ook nog +100% ok. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |