Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Time to make some moonshine!! Oengagangbanga, Ik wil best jouw doos inpakken hoor schatje 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Methanol, blind worden, fabels en feiten. Whisky(moonshine) met eend! Lekker Chris!! Eet ze alvast! Even terug on topic:Ik heb werkelijk nooit meer een kater vanaf de start van deze geweldige hobby.Dus al dik 5 jaar. Gewoon fris je bed uit. J... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rabarber distilleren Klopt Chris, geen suiker, wel zuur. Ik zeg altijd bij twijfel en of laag/geen rendement: niet doen. Ik neig instinctief ook naar niet doen. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Ja, die is nu wel teut... en gaat zo een mafketel bij je bestellen. hihi |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rabarber distilleren Hoi Thurstan, geen idee wat de alcohol verbinding met oxaalzuur in de rabarber doet. Ik zou een beetje voorzichtig zijn hiermee. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Owww...PB er is een klein dingetje! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Mooi experiment toch? Dat is het leuke van deze hobby. Gewoon uitproberen en behoud de goede ervaringen en verwerp de slechte. Wel hier posten aub 😉 PB, goed bezig! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hierbij de Pos collection check door een moonshiners wife die wijn haat... Maar dan..... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! 3. niks klaren maar gewoon lekker gaan stoken. Klaring voegt weinig toe,zo is mijn ervaring. Dus ik zou gaan voor 3 en dan 1 of 2.CHEERS!!! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Oh baby Oh baby Oh baby Oh baby Oh baby Oh baby Oh baby Oh baby!!!Je kunt er nu ook gewoon 2 liter stookwijn in je still mikken en een gezellige avond hebben... Kijk maar even. Rijkswacht komt ni... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Eric, het zit zo: forumleden zijn niet meer in staat om te reageren want het gaat bam bam ZZZzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz snappie?Top om te lezen dat je weet wat genieten is. Dikke d... |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Dan op hier boven geschreven verzoek... een fipromil prank.Met medeleven aan alle gedupeerden (mens+kip) hierdoor maar er mag ook weer gelachen worden. Have fun 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Klopt, vandaar het misverstand hierbij. Voor bier wel. Bij stookwijn juist geen zuurstof. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! @Nimrax Zou ook de druk van de CO2 kunnen bijdragen tot snellere vergisting Ik ga met de verklaring van Munckerik mee. Druk van Co2, ik heb het even aan mijn laboratorium mams voorgelegd en die zegt: ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! PB, ik ken alleen Frans Duits, de Hollandse zanger.Als je wil gewoon in het Nederlands. Doe ik de doventolk wel 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |