Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Time to make some moonshine!! Suikergruisjes ga je niet terugvinden hoor. Turbogist vreet alles op.Dat verwarmen en gelul met citroenzuur, (sommigen inverteren zelfs) maar het hoeft allemaal niet. Gewoon kijken welke temperatuur a... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Hoi Pure, je gebruikt waarschijnlijk een turbogist. Op zich doe je alles prima. Het is echter handiger om 20/21 liter van 30-35 graden water in je ton te laten lopen en dan kilo na kilo de suiker er d... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gewoon een mooi plaatje. Jeetje Quirijn, wat een verhaal weer man! Toch wel interessant dat je dat even wilt delen.Ik pak er een borrel op. Goed overwon het kwaad. Cheers man! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Jan, voorbij de 70 vieuws en 2+likes raakt youtube gestrest. Kunnen ze helemaal niet aan man. Gekkenhuis daar. Servers overbelast, drama. Het bijzondere is dat hij wel draait op een PC/laptop maar nie... |
9 jaar geleden |
|
RE: Bouw van mijn Installatie Jaaaaa kijk hem eens water pissen... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Cheers!!!!!!!! geweldig!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Mooi man! Goed gedaan. Lab-kast erin.Top! Hier zou ik wel aan kunnen wennen... |
9 jaar geleden |
|
RE: Bouw van mijn Installatie Tuinslang met slangenklem goed aanschroeven en langzaam de kraan open zetten?Mooi project! Leuk om te volgen! |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. John, zo krijgen we natuurlijk nooit ruzie ...weer geen prank... Excuses geen probleem en onnodig maar wel gentle. Dank voor je uiteenzetting. Prima discussie en zo behoeden we elkaar voor (gif) ellen... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Ok, voor de liefhebbers nog even deze (niet door mij gemaakt maar erg leuk): |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Youtube overbelast door nimraxprank. CNN Breaking news! |
9 jaar geleden |
|
RE: mix van vruchten vergisten. Dumo, dit is ook mijn ervaring. Na 7 dagen bruikbaar, na 2 weken optimaal en na 3 weken ideaal. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Dumo, ik heb geen laboratorium helaas maar je hebt vast een punt. Ik heb het gevoel dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. Ik stop altijd bij 10%. Daarom is een refractometer voor mij onmisbaar. I... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Ja, vooral voorloop wegnemen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Ok, sowieso respecteer ik de "tegenspraak"van Johndoe. Mijn mams is laborante en heeft mij geleerd dat bij suikervergisting er geen methyl/methanol voorkomt in de scheikundige formule. Praktijk blijkt... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |