Forum antwoorden aangemaakt

RE: Gevaarlijke stoffen.

Hoi Jensvh, in suikervergisting krijg je zuivere(hoofdpijn vrije) alcohol die je van begin tot einde zou kunnen drinken zonder problemen.Bij turbogist heb je in de voorloop een zurig smaakje en is dat...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: mix van vruchten vergisten.

Hoi Toeter 😉 de fermentatie loopt op zijn einde als je slotje stopt met bubbelen.Ook hier beveel ik je de ChrisV methode aan (onze werkelijk langst zittende moonshiner in alle opzichten).Hou vlak bove...

In forum Recepten

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

Hier een mirror url. Have fun 😉

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
"Lucky-stook-tv-topic"

Met de nieuwste prank: Jan is op vakantie 2017...    

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

I rest my case... The judge is right! Let's do it...

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Geweldige kleur alleen al. Water in de mond... cheers!

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

IHeey die Ron, tijd niet gesproken man! haha.Nou ik weet van ChrisV zijn postings dat hij het rustig 3 weken laat staan,buiten in weer en wind. Fruitvliegjes geen bezwaar. Dus geen haast/paniek. Ik he...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Ron, ook hier adviseer ik de ChrisV methode: Hou een brandende lucifer vlak bover je drab en als hij blijft branden kun je stoken. Gaat hij uit dan heb je nog fermentatie. (De co2-zit ook in de betere...

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

9 jaar geleden

Heey Ronnie!! Welkom bij ons super gezellige clubje.Die is ooit door ome Jan opgericht voor mensen, die nog net niet rijp zijn voor het gesticht.En je bent erbij...(Stookforum clublied?) Anyway, Leuk ...

9 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Is er ook nog een verschil in meten met dobber /refractometer in distillaat met essence Hoi Hlubach, wel als je er suiker in opgelost hebt maar met alleen essence heb ik nooit verschil in % ervaren.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

Geniet ervan! Zoo goed bezig!!

9 jaar geleden
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

Ok...in the meanwhile here in the Netherlands gaat ook alles fout.Voor een stookforumprank heb ik een bekende "figurant" uitgenodigd en er komt gewoon niks op beeld.Net bijna in mn broek gepist van he...

9 jaar geleden
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

Leukkkk!!!!!!!! Kan niet wachten. Real moonshiners in actie. Gaaf man! Happy stook!

9 jaar geleden
RE: Bramen..

En toch werkt het! Vraag maar aan Chris. Met moonshine krijg je alles gefixed.Ik kan waar ik woon er bessen voor krijgen, pizza's friet, taxi, de boa, huisarts en apothekers assistente.(vet lekker wij...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 206 / 237