Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

Sjeesus DB b r i l j a n t. Real moonshiners ... Ik wilde dat al toevoegen in mijn vorige post hierboven alleen heb het weer gedeleted. Chris, please livestream? Mag je mijn youtube kanaal "misbruiken...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Hahaha daar zit ie weer...zo ben en blijf je ook echt de langst zittende moonshiner !Lekker de fik erin!

9 jaar geleden
RE: Bramen..

Wisten jullie dat in NL het plukken van bramen in de natuur verboden is? En dat daar ook nog nooit een bekeuring voor is uitgedeeld. Holland op zijn best in mislukte regelgeving. Geweldig toch? Dus ge...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Perzikenlikeur

Als er nou een piemel inzit is de theorie toch waar...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Klopt. De boodschap is duidelijk...en ondoenlijk... Gelukkig! Munckerik heeft me er zojuist alweer overheen geholpen! Thankx Zo "kijk" je er toch weer even anders tegenaan hahahaDeleten we onderstaand...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Bouw van mijn Installatie

Prachtig stukje vakwerk!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Ik heb ooit een professor in het Academisch Medisch Centrum Amsterdam (ziekenhuis) horen zeggen tegen een patiënt: Probeer alles waar een barcode op zit te vermijden. Die opmerking komt nog vaak in me...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Eric, E948 krijg je elke seconde in je longen.(zuurstof), E100-180 Kleurstoffen E200-252 Conserveermiddelen E260-297 Voedingszuren E300-321 Antioxidanten E400-495 Geleermiddelen, emulgatoren, stabili...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: we zijn in het café,dus bar babbels.

DB, ja psies... Schijnt dat foto´s upload vanaf een laptop of desktop de meeste kans van slagen heeft.

9 jaar geleden
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Zo bedoelde joe hem tog? En hoofdpijn? Ik koop never meer van een slijterij. Anyway, Cheers!

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker)

Raymond dat heb ik Nimrax al gevraagd maar hij vraagt op dit moment teveel moonshine, we zitten in de fase dat we even om elkaar heen draaien, wie beweegt het eerst! Ok...okeeyy...water bij de wijn ...

In forum Spirits

9 jaar geleden

DB, ik heb dat ook een keer gehad. Je denkt na je posting..owww het forum pakt hem niet. Dan een repost in zelfde bewoordingen en zodra je die dan post zie je ineens je eerste ook staan. Ach joh, boei...

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Joost! Wat leuk!! Welkom bij de club man! Bij onze club geld juist : size don't matter. Kim Holland is het daar niet helemaal mee eens maar wij gaan hier voor kwaliteit!

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Herr DerFreiherr: bist welkom! En gooi het er allemaal maar in, we zijn er klaar voor...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Wietolie, een gift van de goden!

Lummel, ... owwww pffffffffffffff

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 207 / 237