Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Hoi allemaal! Fastback, alcohol lost THC op en bevind zich dan in vloeibare vorm in die alcohol. Hoeveel gram wiet op een liter - vraag is lastig te zeggen. Ik zou instinctief dan gaan voor een gram p... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Moonshinerswife met moonshiners dog... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Dat is al 2x het zelfde verhaaltje op 1 dag.Spammer. Jan, als je tijd hebt, ik ben geen fan van deze "vriendGoogle zijn tekst en zie dat hij heel internet vol spamt met deze tekst. Ja, God bless you..... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Nou, Chris ik ga het je nog sterker vertellen, Fluor werd standaard aan het leidingwater toegevoegd tot half jaren 80. Dat het erger is dan jij al dacht bevestigd deze url. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Nou, Chris, geef even aan als het op dreigt te raken want dan starten we (g)een hulpactie. Zo zijn we ook wel weer. Hahahaha (Slechte grap: weer een reden om...!)pff |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Ehhh... ja!! Mee eens. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Ik zie op de foto hierboven 1x langhaar en 1x kroeshaar. En allebei even schattig!Leuke pic Raymond 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Ok, Chris, Briljant! dat wetboek van ZUIP recht. Als het bij wet is vastgelegd hebben we geen smoes meer nodig om te drinken.Top! En doe voorzichtig bij weercode Heineken geel. Wat in Roemenië beteken... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Die Thomas Carol kom je ook overal tegen. Ik heb de eerste 3 zinnen van zijn bovenstaande "post" ge googled maar steeds hetzelfde verhaaltje. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Mijn mams zei ooit: Als ze kanker bestralen en je overleeft dat, is dat niet dankzij die chemo maar ondanks de chemo therapie. Wisten jullie al dat een chemokuur de farmaceut over de 10.000 euro oplev... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Lengte buis voor actieve kool Nieuwe koolstof moet je eerst activeren met water. Van Johndoe weet ik dat je de kool kan wassen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Ik ga bij alibaba toch maar nieuwe nieren en een lever voor je bestellen man. Wat heb jij een ijzeren ingewanden. Respect! Zwaar.. we snappen je wel hoor. Cheers! |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Nou Chris, ik google even en reden genoeg voor die borrel hoor! Doe je voorzichtig? Bron: Trouw Ook in Roemenië heeft het noodweer levens geëist. Drie inzittenden van een auto kwamen om het leven toen... |
9 jaar geleden |
|
RE: Upgrade van Smartstill original Jantje, De ventilator van de smart stills draait op 230V.Bij de mark2 is de ingebouwde kemo vermogensregelaar verbonden met hitte element EN de ventilator. Ik denk alleen niet dat het je iets extra's ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Klaar om te stoken? Hoi, of je past de ChrisV methode toe.Houdt een brandende lucifer vlak boven je stookwijn. Gaat ie uit: nog co2 aanwezig. Blijft ie branden is hij rijp voor de still.(Ps, niet je vingers verbranden!) |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |