Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Klopt. En dat k#t kind steeds er doorheen. Too bad... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Whahaha daar heb ik hem vanaf geplukt,je hebt ook alles door.Maar goed geregeld man. En vergeet niet je ruitenwisservloeistof jarrycan te legen in je auto en dan schoonmaken en moonshine erin. 😉 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Nou Jan en alles wat op de camping en weet ik veel waar zit te recreëren, effies deze om in de stemming te komen 😉 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Pino is onze rum deskundige. Ben ook wel benieuwd wat hij er van vind... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik denk dat je verhoudingen wel eens goed kunnen uitpakken. Mijn idee is dat je het bijna niet kan verpesten met als eindresultaat een perfect rummetje als beloning. ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Keuze van water Dat is de Roemeense Tijger two step snake Killer-bee. Chris, je bent aan de beurt. Verdoof advies: Moonshine. Sterkte man. Je hebt het zwaar. Net als Jan... 😉 Cheers! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Ligt eraan hoe groot de glazen pot is die je beschikbaar hebt. Zie het als "boeren jongens". De alcohol trekt in de vruchtjes maar de siroop die overblijft is dan toch nog zo'n 15-20% vol Alc. Ik had ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ja Raymond, als je de ton aanmaakt, gooi dan meteen de suiker erbij en niet net als ik in dag2 (overstroming). Tip van Pino: Na dag 3 of 4 kun je al kijken als de bubbels gestopt zijn. Kook vervolgens... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Hoe ik fruit verwerk in moonshine: Eerst suiker bakken in een pannetje met suiker in water.(Karameliseren).Dan een lege pot van Hak ofzo. Daar gaa een centimeter karamelsiroop in. Dan hele pot vullen ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Hahahaha gewoon stiekum effe checken, doen meester stokers ook hoor. Zwaar beroep. Respect voor. Klinkt heerlijk trouwens..ananas.. tja.. goed idee. Cheers! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Lambiek, ik doe geen cuts, het is ding aan en gaan. 10% bereikt:klaar.Ik zou een update filmpje kunnen maken, is veel werk maar ik ga het overwegen want ik krijg via youtube ook deze verzoeken, zelfs ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Uit 4 liter haal ik ongeveer 1,5 liter 35-40% alc.Voorloop gooi ik niet weg ivm suikervergistingNaloop vanaf 10% ketel uit. Klaar. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wordt een latertje, Klopt en soms moet je wat. Rete goede sound gast! Ik weet een beetje de weg in fruityloops maar dat lukt pas na 4 borreltjes moonshine. Editten en remixen old scool is een beetje mijn ding. Goede shit... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Er zijn er meer hier op het forum die op gevoel werken.Ik meet zelden nog iets behalve naloop.Klaren met wijnsteenzuur ben ik ook mee gestopt. Onnodig voor mijn productie. Het verwarmingselement is in... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wordt een latertje, Oww man wat irritant voor je. Ik zou het af en toe uitspuwen zodat je ook indicatie hebt hoe hevig het nog is. Wacht inderdaad maar even met je moonshine (bloedverdunner). Aspirines schijnt in jouw ge... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |