Forum antwoorden aangemaakt

RE: Rum van melasse stoken

Dus ik vannacht even gist tonnetjes gechecked.. owww ..was de melasse ton stil gevallen.No bubbles at all anymore. Terwijl ik anderen waarschuw voor het overstroom effect( Zoals Pino het mooi verwoord...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ...

En iedereen is welkom!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

ohhh mooi, Chris, we spreken je morgen weer,hahaha

9 jaar geleden

Jaaa...belachelijk...de moonshine lijer! ...ok..cheers!

9 jaar geleden

Jan, ik heb het electrische zonnenscherm uitgeklapt en zit er nu ook zo bij. Biertje erbij: Amstel halve liter blik. Nu nog iets te klagen bedenken... zonkracht is heftig hier, ik kop hem in op 8,5. N...

9 jaar geleden
RE: Gist en "Te" warm weer

Ow shittosss..deze post was bedoeld voor het topic: hittegolf ik haat dit weer van DB.Excuse

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Het grootste probleem, zeker op de camping, zijn toch weer... de muggen! Maar waar plak je zo'n sticker op je caravan DB? (Binnenkort verkrijgbaar bij stookwinkel.nl met gratis moonshiners T shirt)...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Jaaaaaaaaa DB helemaal te gekkk!! Als ik in de buurt zou zitten kwam ik even helpen keuren. Je hebt je eerste shine al into the glass zien we. Cheeeeerrrsssss!

9 jaar geleden

Ohhh.... die bui gaat gewoon VOL over je woonplaats heen. Ergste is geweest. Nou dan lees ik vol medelijden je wateroverlast verhaal en verpest je het weer met: groetjes uit het zonnige Roemenie! Man ...

9 jaar geleden

Psies! Dus iedereen die zich druk maakt om een graadje temperatuur of suiker korreltje meer of minder...stop! Het komt gewoon altijd goedddd.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Chris, jammer dat je niet in Limburg bent. Daar had je zo gratis kunnen douchen, komt een stortbui aan joh! Niet vergeten zandzakken voor de deur te leggen, hoop ik? www.buienradar.nl

9 jaar geleden

Hahahaha wat mooi, op de camping met een smart still in de voortent! Weet dat mensen als ik en bijvoorbeeld Pino met een hernia, juist helemaal opleven bij dit weer.Ik heb in 2009 als camping beveilig...

9 jaar geleden

Volgende het scheikundige proces is vergisting alleen mogelijk als zuurstof verdwenen is.Bijzonder... nou dan kan je gist vast ook wel een beetje warmte hebben denk ik dan...;-)

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Moonshiners wifes: Willen een drankje van max 12,5%, moet zoet zijn, mogen vruchtjes in, moet sweet loveley zijn en liggen dan binnen 1,5 uur na inname te snurken achter je op de bank terwijl jij denk...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Je ton openen en onnodig ijs erin laten koelen genereert geen shock. Wat wel gebeurt is dat je bij het openen van de ton er zuurstof bij komt met mogelijk daarin wilde gisten.Je frustreert in elk geva...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 211 / 237