Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Gist en "Te" warm weer Dragonyichi, check zelf even de actuele verpakking van je gistpakket, dat wil nog wel eens veranderen maar maak je geen zorgen en laat maar staan zoals het staat. Turbogist kan 35 gr.hebben. Relax en ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Nou Chris, ik heb even gekeken op internet en nieuwe nieren kan wel maar dan moet je een BMW kopen en kan je daarmee drankrijden ofzo... Kijk zelf maar effe. Maar niet duur 😉 |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Chris, je bent de "master" en je weet na al die jaren ervaring wel hoe ver je kunt gaan.Zolang je maar zelfstook drinkt want zooi uit de slijterij kost je 10 jaar van je leven en vele maanden hoofdpi... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Verdun die sterke shine dan naar 15% in vruchtensap ofzo. Ik heb sowieso respect voor je maag en lever hoor. Of ga aan het koude bier.Hierbij nog even een handige tip om je bier koel te houden: Chee... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Chris, goed man, we lezen het hier graag. Ik zou geen idee hebben hoe dat met fruit te doen en het is voor 25liter per zakje, wat voor jou begrippen weinig is. Maar goed, mooi dat mijn lpg gasfles een... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer ChrisV, ga je nog experimenteren met die alcotec fruitgist die ik je op de BBQ heb gegeven? Ben eigenlijk wel benieuwd naar je bevindingen daarmee en smaakverschillen enzo. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Nou vrienden, drie jaar geleden zaten we rond deze tijd in een hittegolf.Ik had net een gistton aangemaakt met vodkastar en ik zie op TV breaking news: MH17 was neergehaald. Normaal schreef ik op een ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer De fabrikant claimt dat 35 graden geen enkel probleem is en zelfs wordt aanbevolen als opstarttemperatuur. Hieronder hierover meer. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Gompie, ik heb net ook een gist ton aangemaakt met alcotec vodkastar. Ik heb dat al eens gedaan bij hogere temperaturen. Mijn bevindingen: Geen enkel probleem. Eerder een voordeel dan een nadeel. Het ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Thanks. Ja klopt, is echt heel veel werk maar al die duizenden vieuws die ik ermee scoor...(65 ofzo)... is het enorm de moeite waard 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dan hierbij nog even een huishoudelijk mededelingsfilmpje in de hoop op verzoening van twee top moonshiners. Have fun 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Thankx man! Lucky stook tv 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Lummel, toch is zo'n klimaatkast het overwegen waard hoor.Hier een promo filmpje...hahaha |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Owww, Ik heb in deel2 van het filmpje de geluids niveau's omgedraaid. Veel te zacht en te harde doventolk. Vandaar. Met een koptelefoon kun je het iets beter volgen.De schuld van Lummel, maar dat moge... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Jongens en moonshinerinnen, het is weer tijd voor een youtube prank.Have fun en Cheers!!! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |