Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse stoken Lange rijptijd... maar ja, dan is het ook de moeite waard. Weer zo lang wachten... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik heb die tip net ge deleted. Bleek niet helemaal waar te zijn. Biologische Yoghurt (linksdraaiend geproduceerd) in eco-style mag er weer wel in, zei Jan, onze ketel goeroe 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf rum stoken Waarom is elke commerciële rum anders van smaak? Toch de massa productie,denk ik. En van rum uit de slijterij krijg je fikse hoofdpijn. Die van onze leden hoor ik hier ook nooit over.... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf rum stoken Onze melasse en rum expert is Pinodestoker.Als hij je van advies wil bedienen zit je goed 😉 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ohh wauw... was het maar vast klaar. Ik kan niet wachten. Poes-rum...{(0)} Cheers!! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Mooie dood hoor voor de maden en hoop dat het een Chinese naaktkat was want anders drijft er allemaal vacht in de ton. ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: aalbessen en bramen iets voor jou ? Ja precies. Het fruit zal er weinig minder om zijn. Maar hopen dat tot de hagelbuien en windhozen uitblijven tot na de bramentijd. Maar heel gaaf dat je non profit dit aanbiedt. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: aalbessen en bramen iets voor jou ? Super leuk initiatief. Er wonen zeker moonshiners in de buurt van Zaltbommel.Hou je email waarmee je inlogt op dit forum vooral in de gaten, als iemand je een privé bericht stuurt, kun je met diegene ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Adrie, wat een superketel heb je. Briljant! Hartelijk welkom! |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Of gooi het op een ruilhandeltje. Alleen hopen dat de kweker of zijn partner van een borreltje houden maar zo kom ik dus gratis aan blauwe bessen... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen Nog een dingetje: Mijn eerder geposte vergistings tijdlijn kan vervallen.Ik heb door de (vernieuwde) alcotec vodkastar -zelfde blauwe zakje als hier afgebeeld in dit topic een zelfde vergisting zoals ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen Owww..sorry voor de trage reactie van mijn kant.Antwoord: Ja, ik gebruik geen klaringsmiddel, je kan het al stoken bij dag 5.Zonde, dat wel, fermentatie is dag 7 pas optimaal.Momenteel is alcotec vodk... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Ja doe maar als het nacht is. Als je gezien wordt denken ze dat je XTC afval aan het dumpen bent. Helma op de uitkijk zetten... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Krieken (kriekskes) is Vlaams Maaskantje bier maar dan iets luxer. Bier is sowieso ongeschikt om te stoken. Net als winkelwijn. Stookwijn is er wel speciaal voor gemaakt.Je zult er gerust wel wat uitk... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Thanks Jan! |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |