Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Muisinade. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. En dit is inclusief dode muis? Wauw... Snel inleveren bij het chemisch reinigingsdepot.Kan zijn dat je moet bijbetalen.... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dunder of overblijfsel van de rietsuiker melasse stroop.. Ik kon het niet laten om te pranken... have fun! |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Vooral niet op deze link klikken, je valt er van in slaap.(nuchter nog wel)... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Moonshine mag moonshine heten als er geen belasting voor is betaald, hooguit voor de grondstoffen. En je ketel. En stroom en of gas. Wat eigenlijk al erg genoeg is. Verder is dit best een gezellige di... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Vergisting proces is pas volledig als er geen zuurstof meer is. Dus elke keer dat je je deksel losmaakt frustreer je het proces. Ook kan je wilde gist die in de lucht alleen al voorkomt dan in je ton ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Mark II Echt gaaf he? Ja is idd van een "slapende"(mee) lezer. Soms heb je een fan waarvan je niet weet.... en je stalken gaat met smartstills! Zooo goed te doen zo.... top |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Mark II Nope, alleen dit verhaal krijgt wel een bijzondere,wending want ik ben gemaild door iemand die 2 kapotte smartstills heeft staan op zolder, die naar mij op gaat sturen en ik daar in no-time tenminste ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Wat hierbij in mij opkomt is: doe er zuiver water bij(gedistilleerd). En check wat er dan gebeurd. Kraanwater is namelijk enorm verontreinigd. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Jaaaa inderdaad. ! Wubbo was meer in space... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Mark II Yoo @ndre, bedankt voor het meedenken en meeleven haha, top gast,dit terwijl je ook nog op vakantie bent. Maar alles onder controle en ik wil er eentje hebben voor reserve dus alle tijd en ik kom er n... |
9 jaar geleden |
|
RE: Gaan we een sterkedrank-cooperatie oprichten? Owww.... die weer verdacht veel lijkt op onze astronaut Wubbo Ockels.Complot theorie? Alleen zijn snor staat andersom... Maar 16.86 voor een liter legale moonshine afdragen is niet zo waar wij moonsh... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Je bent een tijgahhh 😉 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Ja man, ik weet het. Moet even checken of ik hem kan bedienen met mijn nekhernia shitjes maar T500 staat vrij hoog op de bucketlist bij mij. Dat smaakverschil in rum, komt dat doordat een T500 feller ... |
9 jaar geleden |
|
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ? Whahahaha En....voor de helft minder! Whahahaha Maar sportief als ik ben hoop ik dat de nieuwe eigenaar er echt en oprecht heel veel plezier van gaat krijgen. Even eerlijk: hier thuis werd al gezucht... |
9 jaar geleden |