Forum antwoorden aangemaakt

RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ?

Whahahaha Gewapend met labstuff voor vergelijkend warenonderzoek. Kan zijn dat Betweter hogere waardes haalt. Klimaat kastje he. Dan kunnen wij wel inpakken, Gijp. En hij verkoopt gewoon mijn gereserv...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: wie heeft ervaring met spullen Destylandia ?

Burgernet! Pook mijn stook 112...Alberto Stegeman op de bres: Red mijn ketel sbs, of help! mijn man heeft een hobby... Martijn jonguh wat een ellende! Weet je zeker of je 230V aansluiting goed droog i...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Smartstill Mark II

Ik heb 125 voor mn neus liggen in de wetenschap dat je op vakantie was met je caravan dus geen haast...zucht! Voor straf een avondje hier komen zuipen met Ria dan maar...

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Stookwijn maken met water en suiker

Haha Daarom is dit forum nu eenmaal het beste forum met de beste experts,meest ervaren moonshiners, professionals en leukste hobby idiotisten, btw haters en love shiners. Op zijn oer Hollands gezegd: ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stookwijn maken met water en suiker

Wauw, nooit geweten, dit scheelt een kansloze stookton sessie/suiker verspilling! Thankx voor de info mannen!

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Absint zelf maken

Maar wel uiterst aannemelijk. Vincent van Gogh zat in een GGZ instelling vanwege zijn psychoses. Elke vorm van drugs/alcohol kan extra psychose effect bij dit soort patienten activeren en of ver erger...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Op mijn melasse van Pino. Die zou ik eigenlijk meekrijgen op de BBQ echter mijn chauffeur was de tijd vergeten (het was te gezellig) en toen werd het haastwerk om te vertrekken want mijn chauffeur is ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hahahahaha mwah nee, bekt niet zo lekker als Rummel en Rumo.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Het is nog vroeg maar klinkt en bekt erg lekker! Ik spartel niet tegen als er nu een Rumo of een Rummeltje voor mijn neus zou staan... NimRumx duurt nog even, Pino is druk. En ik moet de beste gist hi...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Smartstill Mark II

Ik repareer die dingen zelf en 125 is een prima prijsje. Rob, hij blijft in de moonshine familie. Ik wil hem!

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ow, ik keek naar Gordon Ramsey, herhaling 61,seizoen 10...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Ja maar Duvel is toch effe 8,5% ...echt niets is wat het lijkt en andersom...

9 jaar geleden

Van 0.0% krijg ik Gil-de-la-Tourette aanvallen van. Ook levensbedreigend hoor. Ik heb ook zo niks met 0.0. Wie bedenkt dit eigenlijk?

9 jaar geleden

0.0% bier is eigenlijk ontwikkeld voor vrouwen: haar-conditioner! Oud gezegde: smeer maar in je haar! Maboc, daar word je niet echt heel vrolijk van. Wc wel. Nuchter, dat wel.

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Ja, na afloop moet jij me opvegen, toch een leuke dag en nacht gehad...

9 jaar geleden
Pagina 216 / 237