Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? 0.0%....is toch als sex hebben in een ruimtepak...man man man |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ja,thankx man. Weet je, er was ook nog iets over passie en hartstocht met een Iban nummer en I-deal dingetje. 600dollar zieke neef.... Dat heb ik er uitgelaten. En dat allemaal alleen al op het "stel ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Voorgaande Lummel posting vertaald door google translator Nigeria: "Heb je in de gaten dat door niet wetende stook ooit kan compenseren. Bonk je de cactus in je vrouw die pijn verzacht en anders onder... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Whahahahahahahaaaaaa!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Buienradar is overbelast. Toch gelukt: Chris en iedereen: De grosse kamelen komen dr an! Maar wij houden wel van een natte boel,toch? |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Chris, geen probleem! In hoger beroep zal je worden vrijgesproken wegens noodweer-exces. Je mag je naasten verdedigen tegen parasieten en indringers en inbrekers. ...ok..hou ons op de hoogte maar laat... |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Gijp, dit is het grote smoezenforum om te drinken. Bij elke filosofische posting van mij, grijpt iedereen naar de fles...ik weet het...t is zoo slecht...tja. acturele stand van zaken in Noord Holland:... |
9 jaar geleden |
|
RE: Whiskey Profile Kit Heeeeyyy Dumo!! Nou, geen paniek, er komen meer BBQ's! We wachten op uw bevindingen ter lering en vermaak. Goed bezig,zuiderbuur! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten Volgens moonshiner Jim Tom zou een handje rogge in je ton garant staan voor good shine...Of het echt zo is? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Je hebt het vonnis verkeerd gelezen: 240uur moonshine drinken terwijl Adriana bij mij logeert. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist? Het gaat dus om 48H turbo snake gist. Waar het hier fout ging bij de topicstarter is dat er van het recept is afgeweken. Dit is de info die de verkoper heeft doorgekregen van de fabrikant.:::De C48 is... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Of genoeg bloed in je alcohol... Chris, Ik heb goed nieuws voor je: je hoeft niet meer naar de Muggeburger Bajes, ik heb ze omgekocht met een paar flessen moonshine. Compleet geseponeerd. Mugie is tr... |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Goed nieuws:Rob heeft google ontdekt dus de percentages vliegen omhoog. 80% is trouwens een compliment, tenminste, zo zou ik het opvatten. En Lummel, jouw Helma mag er ook zijn hoor. Een toppie moppie... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat gaat er fout? Gefeliciteerd! En nu een stookje doen met stookwijn. En merk dat je stook dan ook weer anders zal verlopen. Bij winkelwijn altijd voorloop weggooien en bij naloop je run afbreken. = geen hoofdpijn. Ch... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Maar wat verkoopt die Whiskey kar: Slijterij hoofdpijn gif. Want een stookketel in de kar gaat niet lukken, zou dan een mobiele accijns goederenplaats zijn.Douane controle wordt dan een slapstick...Ma... |
9 jaar geleden |