Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Zie je? Toch een moonshiners-wife die het snapt. Cheers alvast man! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hier nog geen mug gezien. Zitten allemaal bij Chris op de begrafenis. Top!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Jee Chris,inderdaad. Misschien maakt een partner je leven wel completer maar moonshine maakt meer goed dan vrouwen kunnen slopen. Bier ook. Wij snappen je toch!Hoe kreeg je haar zover dat ze bier voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Hahaha, pak jij lekker een biertje. Wanneer kan ik Adriana ophalen? Ik heb vannacht een deel van de koelkast leeg gerost en een heineken tapvaatje geplaatst. Komt geen mug bij! |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Steunbetuigingen vanuit het hele land en ver daarbuiten. Hartverwarmend Chris. Hou dat gevoel vast! Ik ga zo een electro - muggenvanger openschroeven om lampen te vervangen en ik wil 5 vleesetende pla... |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Echt he?! Het is nu ookal zo warm en ik lees van forumleden dat hydratatie essentieel is. |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Ook mijn oprechte condoleances en CHEERS!!!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Ik begin nu ook wel in te zien hoe gist je eindproduct maakt of breekt.Ben echt zwaar onder de indruk van bijvoorbeeld Chris, die bakkersgist gebruikt op fruit.Heel anders als mijn vodkastar stookjes.... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Leuke uitspraken en anekdotes op de BBQ: Vrouwen hebben facebook. Wij hebben...stookbook (stookforum.nl) Een Vlaming vraagt aan mijn chauffeur: Amai, wat is uwe vorenaam?Dus die jongen antwoord: Vital... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Nu aan de borrel met druivenlikeur van ChrisV. en owwww man,wat is die goeddd Je bent de master en dat blijf je ook. Cheers..(hips)! |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Helemaal leuk Marc,dankjewel! Zoveel mensen met dezelfde passie, voelt als familie. |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Leuk Nixter, dankjewel voor je foto upload! |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Kleine toelichting voor bij de video:Op de camping aangekomen wisten we niet waar we heen moesten dus ik ChrisV gebeld en die kwam ons verwelkomen bij de slagbomen. Ik heb verder de "heldendaad"van h... |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Jan1 ik heb nog een video, bijna afgemonteerd. Kan ik die posten als een foto of moet ik per se naar youtube om de link daarvan hier weer te posten? Help! Markb, hierop zat ik te wachten, leuke foto's... |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Het was een uniek samenzijn met geweldig weer, 25 graden,veel zon en supergezellig!Ik heb mijzelf 2x horen zeggen: Dit zouden we vaker moeten doen en ik vertrouw erop dat Jan in elk geval volgend jaar... |
9 jaar geleden |