Forum antwoorden aangemaakt

RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest!

ChrisV, ik heb vannacht nog je -veilig thuis- bericht nog gelezen maar ik was door je druivenlikeurtje niet meer in staat om te reageren. Ja man, was super gezellig. Lekker gelachen, moeten we vaker d...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest!

Hallo vrienden, hierbij mijn foto bijdrage. ChrisV, de langst zittende moonshiner en hij grijpt je zo bij je ballen als je niet oppast 😉 Lummel met Helma op de fiets arriveren. Pinodestoker heeft ...

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Cheers! En je had nog een geslaagde in de house, wederom een proficiat! En dan nu op vrijdagavond kunnen de remmen los maar niet zoveel dat je de BBQ gaat missen...Maar je knie verdoven met moonshine ...

9 jaar geleden

Het verzacht voor jezelf de problemen van anderen,kort samengevat. Ja! Hier kunnen we wel mee leven. (geen smoes) 🙂

9 jaar geleden

Niets tegen in te brengen Chris. Daarom alle respect.Gelukkig maak je het dragelijk voor jezelf ...en anderen 😉

9 jaar geleden

Uit mijn persoonlijke collectie: -Als ik geen moonshine drink heb ik minder inspiratie.(geen smoes).-Ohh mooi weer buiten! Even een biertje mee in de tuin tegen uitdrogen.(Bullshit, bier is een altern...

9 jaar geleden

Voedingsadvies centrum NL...into THE Netherlands, zegt: 2 (rode)wijntjes per dag EN tenminste twee stuks fruit per dag. It's true! (en dan schijf van 5 gelul) Maar het goede nieuws is: Daar zit je rui...

9 jaar geleden

Geweldig topic, ik lig alweer helemaal in een deuk.

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Pino, thankx. Ik app je effe bro.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Moonshiners bubbelspa powered by Turbo Yeast! Ik mis het gebubbel eigenlijk ook wel weer. Dus k ga ff buiten zitten met een biertje;-)

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Yesss en het kan nog beter, geen bubbel geluidsoverlast meer in huis als het water uit de slotjes gehaald wordt en dan buiten de twee slang uiteinden in een bakje water hangen... cola fles..emmer wate...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hallo vrienden, ik heb nu het warme weer terugkeert best wel stankoverlast in huis van 2 gist tonnen. (dag 1 nog maar en blaast als een gek).Nu blijkt een simpele tuinslang gewoon prima te passen in e...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen

@sj44k Wat valt er nog veel te vertellen over een vergisting sessie he?Het is alleen nu zo dat je je niet helemaal aan het recept hebt gehouden wat het eindresultaat mogelijk zal doen laten verschille...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen

Thanks HillBilly. Spacedee, waarom ik een zeldzame keer er overrijp vruitpulp bij gooi is omdat weggooien zonde is en als niemand meer een zwarte banaan lust dan lust de gist die wel. SJ44k: Het gaat ...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Schoonmaken vergistingsvat

Pino is zo snel, bacteriën krijgen de kans niet. Maar jongens en meiden... Welke bacterie overleefd dit: Geen zuurstof, overkill aan co2, een wilde gist VS suiker vreetpartij(net oorlog,geloof me) en ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 219 / 237