Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Klinkt goed giftig. Ik zou zeker wel naspoelen! Of gebruik het voor de wc en niet teveel over hygiëne lullen...maar tonnen vullen! 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen Ja man, zodra het pruttelt dan heb je het goed gedaan.En correct: Vullen met 21 liter, de 6 pakken suiker maakt het totaal: 25liter suikerbeslag.Dat gistpakket is speciaal voor 6 pakken suiker. Geen 8... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Bij bananenpulp blijven resten zitten tegen de tonwand die zich niet makkelijk laten wegspoelen, dan pak ik ook de dreft erbij... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste suiker wash ervaringen Lekker bezig man! Vertel ik je hoe ik het doe, ik gebruik ook de alc.vodkastar(blauwe zakje).Ik pak een ton, ik spoel die schoon met lauw kraanwater. (Ik heb een gardena aansluiting op mijn keukenkraa... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Nou Chris, mede door jou ben ik over mijn ton-smetvrees heen gekomen en je schrikt mij niet af hoor. Ik krijg er eerder nog meer dorst van 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken vergistingsvat Ik was mijn (turbo) gist tonnen af met een warme waterstraal. Meer niet. Ik was jaren geleden ook net zo lijp als Gijp 😉Steriel genoeg voor een operatie kamer. Inmiddels zitten we niet meer op meerwer... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Mooi gezegd weer ChrisV. En moonshine is een prima antidepressiva. Zouden nog veel meer mensen moeten doen 😉 Nu aan de ms-vruchtensap, mix van aardbeien,2 (!)kersen, een vijg en 10 kruisbessen uit eig... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Eddie, je hebt volkomen gelijk. Gaan we iets aan doen! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Rob, dit soort antwoorden kick ie weer juist op. En ja, we houden het op echte liefde...voor het moonshinen. Hoe is het met de bubbelmelasse? Iemand nog tussenstanden? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Heb je het probleem nog opgelost Twannie? Of retour afzender...? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Heey Likorman! Je hebt het helemaal goed! De kraanopening bevind zich zo'n 2cm boven het residu. Je kunt dus zonder dat mee te nemen, je hele vat legen met je kraantje zonder bezinksel. En heel voorzi... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Lummel, ik zei in de auto al dat je af en toe Betweter aan het treiteren bent (jij noemde het feedback) en ik kreeg bijval van jouw bloed eigen Helma. Je hebt mogelijk adhd EN borderline want je kan g... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Hahaha, ok even een kleine opheldering van wat hierboven speelde:Lummel kwam vrijdagmiddag langs en Ik heb 2 potjes moonshine gekregen voor de geur en smaaktest. 1 potje is volgens Betweters recept ge... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Leg jij Betweter even uit wat de competitie inhield. Ik moet eerst effe bijkomen... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Allebei een 10. Dat is mijn uitspraak en zul je het mee moeten doen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |