Forum antwoorden aangemaakt

RE: Rum van melasse stoken

pfff beide potjes zijn met mijn tutu (refractometer:-) onmeetbaar en gaat maar tot 80%.Heavy shit dus zo even voor op de zondagmorgen... Heb 2 dezelfde hoeveelheden in 2 glazen en nu het eind oordeel...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Nou, eerst nog maar een smaak test? Die buurvrouw raakt nog opgewonden van een fles spiritus dus het blijft nog even spannend! De Betweter pot ruikt nog steeds minder agressief. Maar het gaat om de sm...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Heey mannen goedemorgen!Na Lummel zijn super geconcentreerde thc olie heb ik de afgelopen 24uur iedereen met een verliefde big-smile aan zitten kijken. Tip voor op de BBQ: als je binnen een uur gestre...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Zelf alcohol maken tbv olie

Terecht. Krijg net een w.app van hem. Nu moet ie weer piesen.(Tankstation) Sjeesus,zo wordt het echt nachtwerk! hahaha

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Have fun Jan! en vis moet zwemmen dus cheers!!!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Ik heb net een kop koffie over mn laptop geklapt, nu op het trage systeem van de bitch.. Koffie is dus op. Kom maar op met je raketbrandstof.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Whahahahaaa neej, ik zie iedereen al spartelen. Parenclub? Nee, de palingclub! owww...! Mn Waterbed is veel beter 😉

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Mams de bitch kent palingrokers in Den Oever die prijzen hebben gewonnen. Dat is paling zo van: Trek de paling uit zijn velletje en dan is het net boter kwa mondgevoel. Met de flora en visserijdagen b...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

En paling wordt wel zeuren. (Seizoen) Hooguit van een illegaal fuikevissertje. Maar ik ken adresjes. Komt good!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Dat is nog het minste probleem. De bitch heeft ook een mattenklopper en kan zijn dat Gijsbert op zijn blote reet krijgt omdat Lummel die arme Betweter zo zit te klieren steeds... Maar de koffie staat ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Help! Ik wil heldere likeur

HillBill, als het lekker is heb je het hem toch gewoon weer geflikt!

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Weer wat geleerd, thankx Jan! En een beetje troebel mag van mij best eigenlijk.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ja, heb je met een buurmeisje die aan de lijn is en toch aan de martini imitatie wil.Heb de schat maar niet verteld dat alcohol ook weer suiker wordt hahahaLeuk aan (Aldi) stevia is dat het goedkoop i...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik gebruik steeds vaker stevia als zoetmiddel,dan heb je dat niet.Pff...geen idee hoe dit op te lossen. Keertje de kook erover? Of zijn dan je smaken verpest?Want filteren heeft weinig zin,denk ik.

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Een halfliterblik Schuttersbier in de brandende zon.Playa del Achtertuin. Te lui om het electrische zonnenscherm uit te klappen... toch maar wel doen..pffff

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
Pagina 221 / 237