Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp 200 liter... dat wil je toch? Ach ja, het kan altijd gekker.Ik voelde me laatst al een hele piet met 20 liter.Erg snel weer "verdampt". Zuiver he...dan heb je dat. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Potstill naar Servisch ontwerp Mijn buurjongen, die ook meekomt naar de BBQ is geboren in Oekraïne. Wijst mij er fijntjes op dat het gewoon Oekraïne is en niet DE Oekraïne.Enfin, weten we dat ook weer. Hij vertelde me net: Mijn opa... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Pothead, ik verwijs je naar mijn eerdere posting. Er zijn 3 kwekers met vergunning.Deze produceren de rookbare versie.De apotheek cbd olie die mijn moeder gebruikt wordt ondermeer gemaakt van geïmport... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Mams de bitch? Die is overal voor in. Vind ze prachtig zelfs. Als je dan ook nog een klein flessie zelfstook meeneemt vliegt de deur niet alleen open, de rode loper wordt ook nog uitgerold hahaha. Je ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie En Lummel,uiteraard mijn medeleven want het is allemaal niet niks zeg. Veel sterkte toegewenst. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Ik stuur je even een pm naar je mail. Goed idee in elk geval! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie De apotheek versie die mijn moeder gebruikt staat van in de uitgebreide bijsluiter dat de planten eco+bio gekweekt zijn. Maar ik heb net de apotheek gebeld en die heeft terwijl ik aan de tel. was de l... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Roeren? Prof. Brouwer beschreef mogelijk een bier fermentatie. Dan moet er soms bij opstart juist wel geroerd worden. Stookwijn juist niet. Graag gedaan en cheers alvast! 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Roeren? Zeker met een turbo gist: Niet roeren, heeft alleen maar nadelen en je voegt zuurstof en mogelijk wilde gisten die in de lucht voorkomen toe. En je frustreert tijdelijk de fermentatie. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Leuk !!! En als je nog hobby materiaal hebt wat je niet meer gebruikt, neem het mee voor de RUILTAFEL. Wie weet ligt daar iets van anderen wat voor jou weer interessant is. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Check even En 20.30 is ook nog een prima tijd hoor, lijkt mij. Gezelligheid kent geen tijd en eten in overvloed. |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ijsvogel, tegen die tijd zijn slechts enkelen licht aangeschoten. En hapjes zat.We maken er geen dronkemans zooi van. Voor je overige vragen: Check even |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Inderdaad erg veel km. Maar wie weet als je in de buurt komt, be welcome! |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Wie weet zit er toch dichterbij een moonshiner dan je denkt. (Dld?)En uiteraard ben je ook bij mij-zoals iedereen- van harte welkom als je eens een camping boekt aan zee met je caravan. Ik woon vlakbi... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ja! Wie van de 400 overige "slapende" forum leden doen ook mee?Kan zijn dat ze dit niet lezen omdat ze slapen...pfff |
9 jaar geleden |