Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Da's interessant wat je nu zegt over die lage temperatuur. Het was toen mij dat overkwam winter en toen de ton in de achtertuin stond, in de sneeuw, werd het overstromen nog erger. owwwkeeyyy... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Betweter, ben ik het weer met jou eens. Ach weet je, er gebeuren ook leuke dingen. Pino de stoker komt straks even op visite voor een bakkie en ik moet wel even zeggen dat ik me ook wel weer kostelijk... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Zolang we het gekissebis van Lummel en Betweter weten te overrulen met een zen-sound is daar niks mis mee. Maar het hoofddoel van de meeting is lekker babbelen met elkaar dus inderdaad Jan, mp3 speler... |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ik kom met mijn buurjongen, niemand minder dan club DJ.Vivitz... Draait ook 70-80 en 90's..... Moet inderdaad even in overleg met de camping en een goede soundset zien te fixen. Hoeft ook niet hard, a... |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Jan, neem anders ook wat interessante handel zoals gist mee naar de BBQ. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Veel moonshiners hebben stook-gerelateerde spullen liggen die niet (meer) gebruikt worden. Neem het dan mee naar de BBQ voor de RUILTAFEL. En als er dan iets ligt van een ander waar je wel wat mee k... |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Mee eens. Ik heb ooit een ton behangplaksel gekregen, na 3 dagen werd het een gel die zo ging uitzetten dat de ton ervan ging overlopen en dat was een ander merk dan Alcotec.Ik hoef ook niets anders d... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Yess Betweter, ik check regelmatig hun site of er nog nieuwe gisten zitten aan te komen.Heb op de BBC een docu gezien, jaren terug. Ze hebben daar een giga laboratorium en een legertje van gist expert... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? En in Engeland. Hiervan krijg ik het binnen. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Typisch gevalletje van: We wilden wel, We konden het technisch ook, Alleen 't is zooo mislukt? |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Bij moonshiners met veel verschillende soorten en smaken in de kelder is het vaak een handgeschreven soortvermelding met pen geschreven op een zelf plakkend etiketje. Vaak lees je dan: ms cb. (Wat dan... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Ohhhh... dat is een soort etiket fraude,hahahaSticker erbij plakken: Maakt u extra knuffelig!Dan mag het vast wel... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Baileys Spoed Baileys. Mijn 2 buurjongens klopten ooit aan op zaterdagavond 21uur.Zij helpen mij met boodschappen doen(suiker halen;), tonnen en roeren, vinden het allemaal mega interessant. Ik laat ze binnen... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray 4 weken afblijven, wat een kwelling. Maar het is het zeker wel waard om het op dronk te laten komen. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Jaaa, proost mannen!! Ja Chris, ik zag op de buienradar dat je flink aan de beurt was met regen en onweer. Ik dacht: die kan zijn stookketel beter ombouwen tot roeiboot.... Ik ga ook even buiten aan e... |
9 jaar geleden |