Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Weet iemand hoe essences gemaakt kunnen worden? Heey mannen, ik heb horen zeggen dat deze laboratorium gemaakte chemische E-nummer essentie per container uit China worden geinporteerd door een importeur/groothandel. Van daaruit door verkoopt aan wi... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Upgrade van Smartstill original Dan die prutser op dat wietforum, gaat doodleuk een thermische beveiliging verwisselen. Dan is de machine niet meer CE en KEMA gekeurd. Brandverzekering gaat dan extreem moeilijk doen. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Upgrade van Smartstill original In de mark II zit ook gewoon die kemo module. Het eenvoudigste is om je 230V snoerkabel door te knippen, de aarde (geel/groen) draad weer aan elkaar aansluiten. Dan de 4 module draden op juiste wijze ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Goede vragen Fastback!Klopt, er zijn heel veel soorten gist. De snelst werkende vind ik zelf de slechtste als het op bijsmaken aankomt. Ik gebruik zelf de alcotec vodkastar voor 6 kg suiker. Ik stook ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Leuke T-shirt print Jan1? Heb je die ook weer in de pocket.Voor bovenstaande medestokers hier mijn bijdrage.Zie gist als het populaire jaren 80 spel PAC-man. Die vrat alle korreltjes op. Dus dat honge... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Nog een tip van de bitch (mijn mams), gebruiker krijgt te maken met lichaamelijke tolerantie dus soms gaat er nog een druppeltje bij. En extra lekker slapen na een wijntje of 2 met 5 druppels voor de ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Mijn bejaarde moeder is na een longoperatie (1/4e eruit ivm kanker) de keuze gekregen: Chemo of CBD tinctuur. In eerste instantie bij hennepolie.nl besteld en later via de huisarts de lab-shit gefixt.... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky stokerij op schaal Werkelijk prachtig! Complimenten. Wie weet kun je het tentoon stellen tijdens de BBQ? Wie weet hier en daar nog wat kleine led verlichting? Ja, te gek man. |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dat is toch helemaal te gek!!! Toppp! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Jan 1, overnachten is om medische redenen dan nog niet mogelijk voor mij. Als het lukt kom ik met zn 2en. Voor de BBQ niet extra rekening houden met mij want ik lust geen vlees, dus we rijden vooraf z... |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf alcohol maken tbv olie Je kennis moet even naar de huisarts en dan via de apotheek CBD olie scoren.Kan dat persoon ook nog de grens ermee over zonder problemen.De apotheek CBD heeft een groot aantal voordelen tegenover zelf... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) ChrisV, je hebt je tijd en de mijne een uur lang aan de telefoon zitten ver-lullen maar was weer lachen!We gaan er alles aan doen om de BBQ te laten slagen. Nu al zin in!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Echt super leuk! Ik ga er alles aan doen om ook erbij te zijn. Vanwege lichamelijke gesteldheid op dat moment even onder voorbehoud maar ik mail je bijtijds wat het worden gaat. Ik heb de vrijdag daar... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Wat een prachtig ding, gast! H o l y f u c k ! <3 |
9 jaar geleden |
|
RE: Gratis elektriciteit om te stoken Dan moeten we collectief een stateloos tropisch eiland opkopen en Chris mag het wetboek maken.Wordt zoiets als: Gij zult stookwijn maken.... Gij zult stoken, eten, drinken, roken, voortplanten en sla... |
9 jaar geleden |