Forum antwoorden aangemaakt

RE: Help!

Whahahaha Jan! Joh!! van die arme dudes die belasting betalen? Wauw... 😉

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

HillBil wil dr effe niet over praten,denk ik...Volledig begrijpelijk. It's true...

9 jaar geleden
RE: Gratis elektriciteit om te stoken

Neej,psies! Hij moet echt met wat beters komen hoor...hahaha

9 jaar geleden

Ik lig weer helemaal in een deuk man...zeg maar wanneer je oogstfeestje is.Dan komen we met zn allen een middagje toppen knippen en wordt het daarna nog lang gezellig... En als die stook ketel van jou...

9 jaar geleden
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld?

Chris, je bent vast de langst zittende moonshiner hahahahaha 😉Met agen bedoelt hij een agent van de politie hierboven.

9 jaar geleden

And even space is not the limit! Ik ga een paar zonnepanelen op een schuurtje laten monteren deze zomer.Groene moonshine, helemaal geweldig toch? Wel interessante techniek in je filmpje.

9 jaar geleden

Net ChrisV gebeld en hij leeft nog, is druk momenteel en doet jullie allemaal de groetjes.Hij gaat nadenken over een moonshiners party, de wil is meer dan aanwezig, de timing in verband met zijn privé...

9 jaar geleden

Ik heb wel eens de -lekke fietsband-methode toegepast.Had ik het zelfde probleem als jij. Dus met een zeep sopje even alle randen langs en bij mijn waterslotje zat het probleem dan meestal. Nieuw afdi...

9 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Tuurlijk! Yes you can.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Grappig Jan, daar reed ik 10 jaar geleden dagelijks langs. Maar laten we ook rekening houden met onze zeer gewaardeerde en waardevolle Vlaamse en Duitse vrienden. Ik heb geen moeite met wat kilometers...

9 jaar geleden

Yeppp... gaat net als stoken in delen he. Maar effe on-topic, Ik heb nog contacten met gemeente Wijdemeren en kan het wel voor elkaar krijgen om het Vuntus strand van 22 tot 09uur te claimen. Dat is e...

9 jaar geleden

Kleine offtopic update over mij: Momenteel heb ik last van een irritante bacterie die moonshine ook zalig vind blijkbaar dus aan een penicilline kuurtje de komende dagen dus ik ben met een paar dagen ...

9 jaar geleden

Doe ik ChrisV morgen weer bellen hierover...Die stelt zowieso ruimte beschikbaar voor dingen als dit....GASTEN super Leuk!!!! Thankx voor je app Martijn 😉

9 jaar geleden
RE: zilversoldeer

Filmpje: Zilver soldeer 5%

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: zilversoldeer

ChrisV heeft hier volgens mij veel verstand van. Onderstaande YouTube URL is de officiële manier.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
Pagina 225 / 237