Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Maboc wat goed man! Hou dat "yesss i did it" gevoel vast. Cheers!!!

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Mede ( honingwijn )

Je hebt reply 😉

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden

Ahhhh....moet ik toch nog mn mailbox in. ...

9 jaar geleden

Martijn, ik heb bij jou op de berichten knop gedrukt en je een testbericht gestuurd. Krijg je dat binnen? Kun je replyen?

9 jaar geleden
RE: Whisky volgens stookTV

Heel goed! Hoe minder residu hoe zuiverder je stook. Ben benieuwd naar de smaakervaring...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Verschil in suiker

Bij werkelijk elk bedrijf wordt geflest en of geklooid. En anders zorgt het personeel er wel voor.Ik kan me ook totaal niet schuldig voelen voor die paar litertjes hemel(s) vuurwater die ik stook.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Chris, Ik heb 10 jaar geleden honderden flessen sla-olie in mijn dieseltank gegooid in de zomermaanden. 0,21 cent per fles en diesel aan de pomp1.35 toen. Na een artikel in de Telegraaf werd R'dam wak...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Als Jan na de vervoerskosten+bezorgkosten er nog iets aan overhoud is het een goed idee.En 100 lijkt wel veel in 1 keer maar ik ben er zo doorheen. Ik blijf dit draadje belangstellend volgen. Lummel,...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nog een Wiki suikerfeitje: Er bestaan meerdere rassen soorten suikerbieten. Dat kan ook al iets verklaren.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Hallo vrienden, jullie zijn er zoet mee. Ik doe dit al een dikke 5 jaar.Ooit heeft een Aldi medewerkster mij een BTW bon aangeboden nadat ik 30 kilopakken giro had afgerekend. Goed bedoeld. Ik had een...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Mijn stookketel

Wat een mooie ketel weer, goed bezig jongens!Als je hem op poetst heb je een pronkjuweel voor het interieur van de verwende moonshiner!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Hoeveel classic 8 turbo gist

Nou Lummel, Tut tut tut! Je doet ook je buurvrouw er nog bij dus snap ik wel dat je bekaf bent nu. Maar we leven gerust wel met je mee hoor.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: passievrucht ,

Betty(Betweter) heeft ons geleerd dat pitjes en schillen pectines bevatten die methanol maken. Dus pitloos zonder schil versnipperen zal het beste resultaat geven...denk ik dan...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

hmmmm... Wel interessant!Maar het gaat hem niet worden.Grappig: Ik merk dat veel moonshiners connectie hebben met wiet//cbd/THC: delta9tetrahydrocannabidol.(uit het blote hoofd,excuseer spelfouten).Op...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Hahahahaha Co2 barrels from moonshiners. The Gods must be crazy...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 226 / 237