Forum antwoorden aangemaakt

RE: Hoeveel classic 8 turbo gist

En doe niet teveel water in je waterslotje. met 3/4 druppels kun je je koolzuur uitstoot veel beter monitoren en vrijwel geen bubbels-geluids overlast. En die alcohol die ie heeft om het weg te drinke...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ja man, eerdaags ben je ook expert en mag je het anderen weer vertellen.Super gezellig, veel gelachen en die gist mag je op of onder 30 graden er wel gaan doorroeren hoor. Dan is je suikerbeslag licht...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: mengen met suikersiroop

Hupsekee, goed antwoord Bet ! Ik ook weer nog wat bijgeleerd. Top!Ik maak naar smaak, overtref mezelf vaak en dit forum is goud.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Holy Drink! Weer een datum voor een feestje! Betty, je bent een topper!Maar kijk eens naar zijn geboorte datum, 1946...toen werden bij ons de Romeinen nog er door de Duitsers uit gekickt. Goed onthoud...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Ik proef je frustratie, En je hebt een prof.lab.nodig om er echt achter te komen hoe het op de procent nauwkeurig is. Mijn forumgenoten hebben mij van mijn "controle gefreak"en ook smetvrees afgeholpe...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Zo zou Popcorn het ook gewild hebben. Ik doe mee!! Cheers alvast!

9 jaar geleden

Ja,jongens en meisjes, na een bevlogen stookjaar is het inmiddels weer 4 mei geworden.Voor onze Belgische/Duitse mede moonshiners een kleine uitleg wat daar nu zo bijzonder aan is; in Nederland herden...

9 jaar geleden

Ja joh, het zit zo: ik kan per keer in een smarts still 4 liter stookwijn kwijt. Maar na alle runs (6x4 liter) is dat 6x 1,5 liter moonshine 40%.... 😉

9 jaar geleden

Ik zou de suiker eerst in je water doen en dan de rest samenvoegen. Ookal denk ik niet dat een andere volgorde veel kan verpesten. Dit wordt sowieso een succes. Na toevoeging van stoffen in je moonshi...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hahaha. Wat je moet doen is kijken op de achterkant van je turgogist zakje.Daar is te lezen dat je waarschijnlijk 20(!) liter water moet mengen met je 8 pakkies lild sugahhIn water met een temperatuur...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Goedkope frisdrank

Goed man! Lekker beziggg!!!

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Owww, invoerrechten is wel een pijnpuntje ja, ik voel je frustratie. Welnu, de goede tijd is aangebroken om lekker je 3 weken oude stookwijn te gaan stoken! Die is al helemaal uit zichzelf geklaard. O...

9 jaar geleden
RE: Goedkope frisdrank

Hallo, nee er is niets aan de hand.Bij vergisting van suikers zit het zo: De gistcellen gaan de suikers opeten. Hierbij ontstaat ethanol alcohol(zuiver-hoeft geen voorloop weg te gooien) En koolzuurga...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Hoi Bombadil, ik "huw" zo'n soortgelijke setting door na verdunning van de alcohol met water en doe dat in een waterkoker. Tijdens het opwarmen voorbij de 50 graden doe ik er dan mijn suikersiroopje b...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Invertsuiker

De meeste drukkerijen voor kleding willen een certified pdf. En ik bulk van de goede ideeën. Dat plaatje waar we om zitten te grinniken was binnen 2minuten klaar met paint. En ik bestel bij deze ook e...

In forum Recepten

9 jaar geleden
Pagina 227 / 237