Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bier drinken zou eigen verplicht moeten worden!

Jan, ergens moet je een streep trekken en dat doe je goed.Ik was even te enthousiast en onprofessioneel. Alleen het was niet offtopic,er kwam bier in voor 😉

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: 2" koperen kolom project

Wauw wat een compliment, thankx! Mijn aanvulling hierop: Denk groot, doe het met liefde, passie,hartstocht en aandacht en ontwikkel zo jouw vakmanschap. Ik weet hoe moeilijk solderen is. Geef niet op,...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Lummel, laat je arme buurvrouwtje nou es gaan en check je % waardes. Of: hoe laat kom je met de eindstand(zet ik mn wekker effe. Gast ik ben echt benieuwd wat je overkill aan suiker in je tankje doet....

9 jaar geleden

Ja man, keep up doing the good job! Als het lukt betaalt het zich uit! Decoratief alleen al een stukje vakwerk. Volgens mij ben je er bijna...klaar mee en stookwijn klaar?

9 jaar geleden

Respect! toppp

9 jaar geleden

Ging dit forum niet over bier,eigenlijk?

9 jaar geleden

Lummel, ik weet het, 15% van alle buren schijnen het met elkaar te doen.Alleen jij moet even je noordpijl/kompasnaald nu heeeel effe richten op je stook.Is ze lekker,trouwens? ( foto mag altijd)

9 jaar geleden

92% ? Holy fuck...en dan even verdunnen voor de smaak.....

9 jaar geleden

Heb wel dikke schik om jullie, Lummel en Betweter.Alleen Lummel, je speelt een beetje vals want je hebt veel meer suiker gebruikt in je stookwijn dan dat van Alcotec 48 op de achterkant van je gistzak...

9 jaar geleden
RE: pffff mijn eerste ketel is gekocht

Heey Lummel, ook een interessant experiment.Ik denk dat het je wel gaat lukken.Gebruik je Alcotec turbogist?(Welke?)Ben echt benieuwd of je gist dood gaat bij een hoog alcoholpercentage......

9 jaar geleden

Ik was ook onaangenaam verrast hoor. En dan denk je, ok op naar de slijterij voor een fles likeur. Die likeur is dan weer gemaakt uit een uit België geïmporteerde vruchten(!) stookwijn. Dus toch weer ...

9 jaar geleden

Nog effies over die voorloop weggooien: Citaat Wiki: Wat veel mensen zich niet realiseren, is dat een fles wijn uit de winkel meer methanol bevat dan zelfgemaakte alcohol uit suiker. Bij rode wijn kan...

9 jaar geleden

Maboc, nog een paar kleine tips: Witte wijn gaf bij mij het zuiverste resultaat.Dan nog de na-loop. Als bij einde stook het %-pct gezakt is tot 10% komen er weer veel lagere alcoholen en geurtjes mee ...

9 jaar geleden

Spannend en klinkt goed. Ik adviseer je om nog een gistvat aan te schaffen.Ik heb ook supermarkt wijn verstookt (voorloop weggooien). En het viel me enorm tegen omdat ik turbo suiker stookwijn gewend ...

9 jaar geleden

Klopt,Betweter. En dan te bedenken dat alcohol meer goedmaakt dan vrouwen kunnen slopen!Het ligt echt niet aan ons.

9 jaar geleden
Pagina 230 / 237