Forum antwoorden aangemaakt

RE: Gebruikte eiken vaten voor een redelijke prijs

Owww die zitjes! Wat gaaffffff!!! Mijn versie gaat LED strips krijgen en een klapbare rugleuning, om bij de drank te kunnen,onderin de ton. Wie weet een ingebouwde koeler? Mijn buurjongen is timmerma...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Voor- en nadelen van Essence

Mooi is dat he? Alleen al een paar dagen verschil en je hebt een heel ander product.Ik gebruik moonshine ook regelmatig tijdens het koken. Ik hou niet van peper dus mik ik er moonshine puur bij. Tonij...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Die Gerdy, heb je blauwe paas ballen man? hihihi Je bent inmiddels nu wel gevlucht naar NL,toch? Naar de wilde wiefkes. Ik heb ook Panda bier gemaakt. Maaskantje bier met bamboe scheuten smaak. En als...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: er zit een kabouter stiekem aan mijn flessen

Nou Chris, hierbij de uitleg. Die chihuahua ruikt 100x beter dan een mens. Dus denkt ie: Sjeesus-me-kef-sia, wat meuren die slippers! Wat een luftansa...Die verstop ik en ze kopen maar nieuwe. De moon...

9 jaar geleden
RE: Account verwijderen

Het menselijk lichaam ervaart een overkill aan alcohol en thc als een vergiftiging. Dan ben je stoned en dronken (stronken) en kan je er tijdelijk van flauw vallen en overgeven. Het beste wat je dan k...

9 jaar geleden

Lummel, goed bezig! Lekker reggae muziekje erbij. Jaaah mannn. Ps: Alcohol versterkt de werking van cannabis. Cheers!

9 jaar geleden

Weer mooi gezegd Chris. Techneut, we kunnen niet zonder je. Ok?We hebben dezelfde passie en het delen van kennis hier is een must.Ik vind ook dat het feedback van sommigen onder ons vrij fel en dus he...

9 jaar geleden

Dus zit ik nu aan een vers gestookte moonshine mix met christal clear mango.Na 4en mag je bieren en zonder zeuren lekker aan de likeuren;) Cheers!

9 jaar geleden
RE: Wie leert mij stoken?

Hoi Erik, check this: Foutje ingeslopen: Bij klaringsmiddel gebruik werd mij destijds door een onbekwame verkopertoevertrouwd dat dit de methyl alcohol zou doen laten verdwijnen. Onzin achteraf wa...

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

Jaa, mooi gezegd Chris! Ik was eerder ook van de metertjes check en control freak.Jij hebt me ervan af geholpen-waarvoor dank-! En ja, ik krijg wel eens een fles likeur kado en krijg dan hoofdpijn (k...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist?

Ik heb eens een "vergeten"gist tonnetje suiker+turbogist van 2,5 jaar oud ontdekt.Ooit in elkaar gezet door een buurjongen en deze weggezet,waarna de ton "onder gesneeuwd" raakte met handdoeken en sch...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Klopt Munckerik, mijn bejaarde moeder, gepensioneerde laborante, leest na haar oogoperatie over mijn schouder mee en ziet alweer veels te veel_(Oh wat een slechte zin in het begin van je vorige post e...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik sluit me helemaal aan bij Bruinekarper. Laboratorium smaakjes zijn wel E-nummers, waarvan onduidelijk is of ze schadelijk zijn. En hierbij een blik in mijn lab-kastje, Ik kan binnen een slordige 1...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Mijn 2e glas bier net mee buiten in de zon gezeten en glasinhoud compleet verdampt. Dus tja... Ik zag je lijdensweg met je uitleg voor Betweter voorbij komen, man man man! Zelfs ik kreeg er een houten...

9 jaar geleden
RE: Alcohol gehalte en reinkweken gist.

Erg interessant, Bruinekarper! De meesten onder de mede stokers zijn niet zo van de exacte wetenschap en experimenteren zonder veel instrumentarium. Wel leuk dat ze je op school dit zo laten doen. Sch...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 232 / 237