Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Hallo vrienden (zit nu aan een Heineken biertje) en ik denk dat ik weet wat ChrisV bedoeld met onsmakelijke bananen stookwijn. Ik heb ooit uit een biowinkel een bananendoos vol met overrijpe meegekreg...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Waar denk jij aan bij...?

Leuk! Klinkt goed!!

9 jaar geleden

Dan zit het overal, tot aan het plafond. Ik ken de truc al, beetje gemeen maar errug leuk... voor buiten! Moet ok echt een suikerklontje zijn want als je 1 gram kristal suiker in de colafles giet ben...

9 jaar geleden
RE: Waar denk jij aan bij...?

Hmmm... om de vlaaien te vertegenwoordigen een zakje vanille suiker. En kijk eens rond naar vruchten die in jouw buurt gekweekt worden. Zoek het bij de bron en doe het met liefde. Succes gegarandeerd!

9 jaar geleden
RE: Gisten onder ideale omstandigheden.

Goed bezig jongens! Heel goed Auke, hang je douchekop in de wilgen en duik die sauna in!Wel veel fris/water drinken he? Moonshine droogt je uit en als je dan nog effe lekker gaat zweten raak je veel v...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Jaa Likeurtje, hou ons op de hoogte. Kennis is een must. Als je echt sinaasappelsap wilt vergisten zou ik gaan voor 2 flinke flessen sap en zeker een halve kilo suiker erdoor. Dan dr Oetker bakkersgis...

9 jaar geleden

Yess Auke en ik kan het door mijn eigen experiment alleen maar bevestigen.Zuurstof is echter wel degelijk nuttig: Adem zuurstof in...-neem een slok moonshine-...adem de zuurstof uit en blijf dat doen ...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Hahaha Betweter schreef Gistvat en jij... gietvat? En op mij komt hij niet dronken over hoor. Wat hij zegt is: "Laat je stookwijn met rust en ga er niet tussentijds in zitten roeren, je mengt dan zuur...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Betweter, ik had al je postings vol waardering gelezen. Het is blijkbaar nogal een hardnekkige moonshiners hoax dat je er zuurstof bij zou moeten toevoegen. Het lukt om mensen te overtuigen als je met...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Hahaha inderdaad, ik heb pure moonshine 30% gemixed met Jus 70%.Eigenlijk heb ik nog nooit vruchtensap vergist. Wel een keer 6 overdatum flessen CocaCola.Als ze al beloven dat er 9 suikerklontjes per ...

9 jaar geleden

Whahaha Chris, als je kunt stoken kan je toch ook zuipen? Momenteel zit ik dan ook aan de vers gestookte moonshine-sinaasappelsap.Moet nog een lege gistings emmer vullen. Zooo geen zin in! Cheers iede...

9 jaar geleden

Dus ik ga experimenteren door 2 stookwijn tonnen aan te maken, 1 met douchekop wartervulling en 1 vullen met de tuinslang. Ik deed dit in 2015 al eens en de tuinslangversie zonder zuurstof was sneller...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Even over dat extra zuurstof toevoegen, bruis-steentjes en met een garde in je stookwijn voor die "extra zuurstof"... Die doet meer kwaad dan goed en hierbij de uiteenzetting(Bron: wikipedia) (Alcohol...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Heeeeyy Chris! Je hebt me al overtroffen hoor, met je Poolse kniepijn-verdover.(vervelend voor je man! Arianne moet je even iets lager masseren dan ze gewend is whahaha). Heineken bier is best lekker...

9 jaar geleden
RE: Smartstill

Graag gedaan. Kleine zelfcorrectie voor mijn vorige posting: Honing heeft een hogere suikerdichtheid dan normale suiker. Vandaar de 4,5 kg honing tegen 6/8 kg suiker.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 233 / 237