Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Hoi Likeurtje, ja dat kan. Ik stook wel eens iets te snel -suiker stookwijn- en dan zit er zelfs een suikersmaak aan het distillaat. Maar wees niet bang om te experimenteren en daarna op het forum te ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Hoi Likeurtje, ja dat kan. Ik stook wel eens iets te snel -suiker stookwijn- en dan zit er zelfs een suikersmaak aan het distillaat. Maar wees niet bang om te experimenteren en daarna op het forum te ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Goed id maar ...Hij woont daar en kan best even zelf een fotootje maken, toch Hoedje van pp? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Gewoon CBD olie bestellen via de huisarts - apotheek. Is beter dan zelfmaak en laboratorium-controlled. |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? đ |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hihi, ik voel me net een DJ. Deze is voor jou, Likeurtje! |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Chris, Likeureke, Jan, Bram,John,Dumo, Lummel, Betweter... everyone! Hoe kun je nu met dit mooie weer momenteel jezelf droog zetten? Ik heb een Heineken tapvaatje met een infuus-slangeke voor de brood... |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Met een zuid Limburgs kasteel op de achtergrond van je etiketten. Tja, ik denk wel dat je een leuke naam erbij hebt zo. Top! |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Dumo, die jongen wil een zuid Limburg gerelateerde naam koppelen aan zijn zelf-stook product.Iets als MijnShine...wees eens creatief... đ |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Hmmm dus ik zit in Noord Holland Noord mee te denken over puur karakteristieke Zuid Limburg dingetjes.... Mijnwater is zeker een goed idee. Vooral als je zegt dat ook echt gebruikt voor je stookwijn. ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Verschil waterslot Als je precies genoeg water(+- 3 druppels) in je slotje doet zodat het water NET AAN het luchtpijpje sluit hoor je vrijwel niets en werkt net zo goed als onnodig veel water erin. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Betweter,dankjewel voor je antwoord en ik moet nog even erbij vermelden dat als je de still doorgaans alleen gebruikt om stookwijn te distilleren er geen kalkaanslag optreedt. De kwaliteit ethanolalco... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Oei Wally, ik heb je bericht blijkbaar compleet gemist en de antwoorden op je vragen zijn: Een tweede keer distilleren is alleen nuttig als je een hoog Alc% wil. Beter is gewoon je stookje afwachten t... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Noord Hollanders Ok,Betweter, dan open ik de lokatievermelding: Ik woon in Noord Holland, onder de rook van Den Helder. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? En Gerdy, Op je vraag: worden je zintuigen scherper met alcohol? Mijn antwoord is ja. Geldt ook voor THC. In combinatie kan ik de meest briljante filmpjes en MP3's editten(remixen) bijvoorbeeld. Door ... |
10 jaar geleden |