Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Om jullie gerust te stellen, de alcohol sloopt het koolzuurgas CO2 vrijwel metreen.Mijn moeder is laborante geweest(ze is 80 en met de kennis van toen....en wat we nu weten...haha!)affijn...ze heeft ... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hoi Jan en John, klopt. Ik heb met Chris gebeld en hij zit in Roemenie,vanaf maandag is hij pas weer online. |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Gerdy, ik snap je leed. Geweldig dat je rekening houdt met anderen en jezelf! Top!!Alcohol en voertuigen besturen gaan slecht samen, is nu eenmaal zo. Je bent een professional en zuinig op je rijbewij... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Heeyyy ChrisV, laten we dat doen man, lijkt me super gezellig en maken we een vlog (of niet-zou erg egoïstisch zijn ) voor de andere forum leden. Dus ik ben er helemaal voor in! Top man! Liefst bij zo... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Heey Chris, ja na een tijdje onthouding, klapt ie er dubbel lekker in!Geldt voor meerdere dingen 😉 Ik zit nu aan een suikerstook distillaatje met suikersiroop en stukjes fruit erin. Kiwi met zoete en ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Nou, Hillbilly, geloof me, Ik, Chris.V en alle andere forumleden hangen aan je lippen!Gaan wij je helpen aan goede recepten, voor zover die al niet in bestaande topics voorkomen.Je hebt dus een instal... |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Gist proces duurt erg lang Grappig! Nog even een klein verhaaltje voor het zuipen gaan: Er lagen eens (vorige week) 2 bananen in de fruitmand. Ze waren al zo zwart dat niemand ze meer wilde. Had ik een stookwijn ton van 3 dagen... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Gist proces duurt erg lang De na-gisting (nog steeds bubbels in je slotje) wil niet per se zeggen dat je het al niet kan verstoken. Mijn advies: ga gewoon beginnen met stoken en wees niet verrast als je er een bejaarden-soos dr... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Regenwater - brouwwater – leidingwater (Overgenomen van: Jean-Pierre Bylard) Bron: NU.nl 2013 Algemeen / Binnenland Gepubliceerd: Laatste update: 4 april 2013 11:244 april 2013 11:54 'Zorgen over kwaliteit drinkwaterbronnen' De kwaliteit van de bronnen van ons drinkwater... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Klinkt een partijtje gezelliggggg!!! Niet iedereen tikt een liter moonshine weg van 40% en zo wel mijn diepe respect,dan hoor je ieders nieren BRULLEN....op zijn Roemeens;)En alvast voor maandag veel ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Regenwater - brouwwater – leidingwater (Overgenomen van: Jean-Pierre Bylard) Ja,klopt Munckerik, hier in het noord-westen is het een ramp. Erg hard water. PH: 7,5-8 ofzo.(Coca cola PH=4)Ik ontkalk me te pletter met azijn of een run met stookwijn. Dan is ook alles weg. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Regenwater - brouwwater – leidingwater (Overgenomen van: Jean-Pierre Bylard) Calcium en magnesium haalt het lichaam uit gevarieerd voedsel, niet echt uit kraantjes water. Maar ach, ik denk: Ik bel mijn huisarts eens op hoe lang je nog te leven hebt bij het drinken van zuiver w... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Regenwater - brouwwater – leidingwater (Overgenomen van: Jean-Pierre Bylard) In de afbeelding zie je wat 8 liter kraanwater distilleren doet.Getapt in omgeving Den Helder.Mijn moeder en de buurvrouw drinken nu al 4 jaar gedemineraliseerd water en koken ermee,koffie zetten enz.... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? ChrisV, Roemeense wijn met druiven, gast wat heb je toch een slecht leven,haha!!Ik heb nu een 2 liter stookje aanstaan.En jij had 41liter-wauw! Maar je hebt ook een superketel.En ja, continue kwalitei... |
10 jaar geleden |
|
RE: Dinsdag 14 februari bestaat het forum 1 jaar 🙂 (Valentijsdag) Jaaaaaaaaaaaahhh daar mag op gedronken worden hie ha ho!!! CHEERS!!! |
10 jaar geleden |