Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Popcorn Sutton, stook legende. Wauw... moest bijna janken uit frustratie als je die videoclip hoort en ziet.Dat ze zelf niet inzien dat ze hun eigen waardevolle culturele erfgoed vernietigen.En Chris, leeftijd is een getal. Het gaa... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Gooi de voorloop niet weg, wat kun je er allemaal mee? Met voorloop kan je veel dingen doen. Mijn motto is no waste.Ik vergist alleen suiker,meestal (uitsluitend Ethylalcohol)..... maar hadooit een partijtje slechte wijnflessen die ik gedistilleerd heb.Na... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Voor Betweter: De reden voor mijn VET gedrukte letter gebruik is omdat je, als je de 45 gepasseerd bent een leesbrilletje nodig hebt. Jij denkt: ohhh...die Nimrax wil graag opvallen, hoe belangrijk d... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? ChrisV, TOP man!!! Cheers! En onthoud 1 ding: Voor ons (voor mij in elk geval) ben jij een ECHTE moonshiner! Om met vuurtjes onder je vat de perfecte temperatuur te behouden met alle (weinige) beschik... |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Momenteel drink ik mijn superieure moonshine 35% met zuiver water en coca-cola.Mijn eerste experiment blijkt het beste te zijn. Nooit hoofdpijn en zoo lekker tijdens het bankhangen;) Wel weer van plan... |
10 jaar geleden |
|
RE: Mooi item bij NOS op 3, leuk!!! Jeetje hee, wat een lekkere discussie, dit onderwerp.Ik heb geen stookwinkel reclame kunnen ontdekken. Wat me wel weer opvalt is dat journalisten (NOS in dit geval)eigenlijk niet snappen hoe het echt... |
10 jaar geleden |
|
RE: Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!! De beste wensen allemaal !!! en dat we ze nog lang zullen lusten!We hebben de jaarwisseling gevierd met blauwe bessen in moonshine. Mijn bejaarde moeder heeft ze in de olibollen verwerkt. Na 4 minuten... |
10 jaar geleden |
|
RE: Mooi item bij NOS op 3, leuk!!! Mooi in beeld gebracht. Ik krijg er dorst van 😉 |
10 jaar geleden |
|
RE: Kruiden Likeuren maken mening gevraagd Klinkt goed hoor,allemaal. Ik zie dat je alleen suiker vergist. Dan hoef je geen voorloop weg te gooien, je hele stook is ethylalcohol. (Ik dacht dit namelijk in het begin ook totdat ik op youtube de ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Mais of aardappel recept Hi, ik heb in een youtube filmpje Zoekterm: alcohol maken (stoken) deel 1/2het recept van mais moonshine verwerkt.Je kan hiervoor het beste suikermais-vlokken kant en klaar kopen, die vergisten heel g... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Kalkwijck Distillers Cheers!! Ik heb een moonshine colaatje erbij gepakt... |
10 jaar geleden |
|
RE: Stook vergunning aanvraag Klopt ChrisV.Het enige wat ik nog kan bedenken is om als iemand van ons gepakt wordt allemaal collectief een paar tientjes te lappen voor de betreffende pech-shiner. Ik zou daartoe wel bereid zijn. Nu... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Blauw distillaat Mijn tips: 1 niet drinken! 2 Volg de gebruiksaanwijzing.Die luidt meestal: los 6/8 kg suiker op in 21 liter lauw kraanwater. Gist erdoor roeren en dan kan er weinig fout gaan... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Hulp bij de eerste beginselen van het stoken. Hoi Floki, waaruit bestaat je opstelling? Als zowel je ketel,kolom en leidingen uit koper vervaardigd zijn, ben ik bang dat je zuivere water distillaat met kopersmaak essentie is wat het is.Als je ech... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Kleine toevoeging nog: TIP: Als je een smartstill met stookwijn laat droogkoken tot de beveiliging hem uitschakelt zit het residu wat verbrand is ook in je koelbuis. Het is mij 1x overkomen en het kos... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |