Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Hoi Maurice, ik zie dat je nog geen antwoord op je vraag heb gehad.Elke stook begint bij aanvang met een hoog alcohol percentage. Naar gelang de stook vorderd zakt het pct.level langzaam tot je alleen...

In forum Stel je even voor...

10 jaar geleden
RE: Water distilleren

Ik denk ook dat het kopergehalte wat meekomt wel eens je zuivere water verontreinigt.Ookal is je eindproduct vast beter dan standaard kraanwater. Ik gebruik voor zuiver water maken een aparte still.En...

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Stook vergunning aanvraag

Ik heb ook al zitten brainstormen om er iets op te verzinnen. Een stichting of vereniging (Het dorstige keeltje;) maar het is gewoon kansloos.De staat (ministerie van financiën) is afhankelijk van bel...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Stook vergunning aanvraag

Bauke, ik heb ook geen schuldgevoel erbij. Meer vaak een "dronken gevoel";-)

In forum Stookforum

10 jaar geleden
Smartstill ervaringen en tips

Hallo vrienden, vriendinnen, mede moonshiners en belangstellenden. Ik ben Nimrax en ik bedrijf deze hobby vanaf 2009. Dankzij deze website kan ik mijn tips kwijt en kunnen we zo elkaar slim maken. Mi...

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi allemaal, ik ben Nimrax uit noord-Holland en ik stook en brouw- bier en likeur.Ik doe dit al vanaf 2013 en heb er ook wat filmpjes van op youtube gezet.Wie weet kan het nuttig zijn voor beginners....

In forum Stel je even voor...

10 jaar geleden
Pagina 237 / 237