Forum antwoorden aangemaakt

RE: Hoe kan het dat mijn alcohol tester niks aangeeft terwijl er wel degelijk alcohol in zit?

Ik ga het boek bestellen... Bedankt voor uw reactie??

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Hoe kan het dat mijn alcohol tester niks aangeeft terwijl er wel degelijk alcohol in zit?

Ik ga een vinometer aanschaffen dan kan het wel gemeten worden. In ieder geval heel erg bedankt voor uw reactie

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Hoe kan het dat mijn alcohol tester niks aangeeft terwijl er wel degelijk alcohol in zit?

150 gram

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Hoe kan het dat mijn alcohol tester niks aangeeft terwijl er wel degelijk alcohol in zit?

Ik meet het nadat ik er suiker en essence heb toegevoegd

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Hoe kan het dat mijn alcohol tester niks aangeeft terwijl er wel degelijk alcohol in zit?

Ik meet het nadat ik suiker en essence er bij heb toegevoegd

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Hoe kan het dat mijn alcohol tester niks aangeeft terwijl er wel degelijk alcohol in zit?

Weet iemand hoe het kan dat mijn alcoholmeter niks aangeeft terwijl er wel alcohol in zit?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tweede stook

Dank jewel voor de tip... Ik ga er vandaag gebruik van maken en hoop dat het dan wel goed gaat..

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tweede stook

Weet u ook tot hoeveel ongeveer?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Tweede stook

Hallo iedereen... Even een hele domme vraag misschien maar als ik de tweede keer de alcohol wil stoken moet ik daar dan nog iets bij doen? Vorige week heb ik voor het eerst gestookt en dat smaakte bes...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Hoeveel inhoud ketel heb ik nodig.

Okee... Dank jewel voor jullie snelle reactie. Ik zat te denken aan een ketel van 30 liter ongeveer dus daar zal het dan ook wel op uitkomen.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Hoeveel inhoud ketel heb ik nodig.

Hallo allen... Ik wil gaan beginnen met deze prachtige hobby maar ik weet niet met welke inhoud ketel ik moet beginnen. ik wil graag per run ongeveer 4 tot 5 liter kunnen stoken. Kan iemand mij helpen...

In forum Stookforum

9 jaar geleden