Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "New Kid" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Van Harte welkom Johan op dit mooie forum ! Erg leuk dat je in navolging van je vader het stoken oppakt en dat je al een ketel is hebt is helemaal leuk.  Momenteel zit ik aan een zelf gestookte rum…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Oh ja, tips voor mooie likeuren…. Kijk de filmpjes van ons aller Robbert even !!

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Welkom op dit prachtige forum Marcel. Uiteraard eerst een vraag, wat voor gist gebruik je, natte gist, gedroogde, turbo? Bij verse natte gist krijg je de zachtste alcohol maar dat weet je beslist al. Zelf deed ik er een kop…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vindt reactie "whisj" – leuk 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Muesli ''Whisky"" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @figaro  Kijk, dit vind ik nu leuk, zulke recepten.
    Ben even afwezig geweest anders had ik zeker eerder een reactie gegeven. 
    TOP !!
    Ik ga het zeker proberen want heb het al uitgeprint!

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Bourbon Mais" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @chriswisky     laten ze wat doorsturen naar mij Chris 😜

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vindt reactie "Mag ik mij even voorstellen," – leuk 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "whisj" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Zet er even een fotootje bij Grad.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Mag ik mij even voorstellen," – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Welkom Harry op dit mooie forum.
    Ik weet dat je gaat lukken om mooie alcohol voor je limoncello te maken.
    Kijk ook eens naar het filmpje/recept Lemon Lime liquor van ons alles Robbert. Zal je zeker lekker vinden. 

     

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Namens ChrisV" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @chriswisky pas maar op Chris, een vrouw moet je gewoon altijd gelijk geven en dan je eigen gang gaan, doe ook al 44 jaar 😌.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "op zoek naar kolom 5L" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "op zoek naar kolom 5L" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Boiler en melkemmer om ketel van te bouwen." – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Helaas een 40 liter te groot voor me Robbert 

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Brug te kort?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Uiteraard je een ‘like’ gegeven wat betreft je mooie uitleg. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar zelf ben ik iemand van logisch nadenken. Je kan natuurlijk geen emmertje koud water nemen voor je complete koeling maar wel om af en…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Brug te kort?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Brug te kort?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @stefanjo ik heb de mazzel dat ik een 13m3 vijver gebruik voor mijn koelwater maar om de theedoek ‘koud’ te houden heb ik er gewoon een emmer koud water naast waar ik de theedoek dan in onder dompel. Werkt uitstekend.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "kleine hoeveelheden kruiden" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Hilly wat een goed idee. ook ik heb mijn kast ondertussen vol liggen met kruiden die ik weinig gebruik. Ik trek zelf alles gelijk weer vacuüm zodat het wat langer vers blijft. 
    zodra ik weer wat nodig heb………….

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "op zoek naar kolom 5L" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    van harte welkom op dit mooie forum Leen. Helaas kan ook ik je niet helpen met het beantwoorden van je vragen maar er zijn er zeker hier die dAt wel kunnen.
    Prachtige ketel hoor 👍.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Brug te kort?" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @haak op advies van Robbert ook een natte theedoek op de brug gedaan. Ik ging van zo’n 78% naar 83% alcoholpercentage. Wel koelde ik de theedoek in een emmer water zo elke 10 minuten.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Namens ChrisV" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Helemaal waar Chris de geur is anders dan de smaak. Persoonlijk vind ik de ‘borrel’ of hoe je het wilt noemen van ‘Robert’s Meergranen broodmeel’ veel beter. Daar proef je tenminste echt de granen in.

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens