-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 3 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Hallo, medestokers.." – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@sjefman Is toch super dat je iets maakt wat zo lekker is dat je er zo achter staat. Top Sjefman. Zo is het bij mij ook al experimenteer best veel. Onlangs cognac gemaakt. Alles rook en proefde super, mooi hout erbij… Read more»
-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Hallo, medestokers.." – 5 jaren, 4 maanden geleden
Van harte welkom Sven op dit mooie forum. Eerlijk gezegd mag ik ook graag Moonshiners zien al heeft het niet veel met het echte stoken te maken. Wat daar in 3 minuten gebeurd ……. ach, dat heb je vast ondertussen… Read more»
-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Had ik nog in de tuin staan en helemaal vergeten 😬.Even kijken of het dik genoeg is om plaatjes uit te halen of ik ga het melkbussen ombouwen tot keteltje.
image.jpg -
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@ton Dank je Ton, we gaan zo even kijken op marktplaats.
Op zich heb ik koper genoeg mis alleen nog wat aan plaatjes om bijv. Een voet te maken.
Hartelijk dank voor het meekijken, Top 👍 -
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@sjefmangaat erom dat je plezier hebt in alles wat je doet of het nu cider maken is of een borrel of voetballen. Inderdaad je kan niet alles doen. Ga gewoon voor de beste cider van Nederland oké ? 😉. kom… Read more»
-
Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@sjefmangaat erom dat je plezier hebt in alles wat je doet of het nu cider maken is of een borrel of voetballen. Inderdaad je kan niet alles doen. Ga gewoon voor de beste cider van Nederland oké ? 😉. kom… Read more»
-
Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@hilly schitterend Hilly, goed bezig hoor 👍
-
Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@ton mocht je nog 2 stukjes 12 x 12 hebben, dikte 2 a 3 mm dan neem ik dat graag van je over.
-
Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Au bain marie" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Au bain marie" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Mooie tip Hilly, dank je 👍
- Meer laden