Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Hallo, medestokers.." – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @sjefman Is toch super dat je iets maakt wat zo lekker is dat je er zo achter staat. Top Sjefman. Zo is het bij mij ook al experimenteer best veel. Onlangs cognac gemaakt. Alles rook en proefde super, mooi hout erbij…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Hallo, medestokers.." – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Van harte welkom Sven op dit mooie forum. Eerlijk gezegd mag ik ook graag Moonshiners zien al heeft het niet veel met het echte stoken te maken. Wat daar in 3 minuten gebeurd ……. ach, dat heb je vast ondertussen…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Had ik nog in de tuin staan en helemaal vergeten 😬.Even kijken of het dik genoeg is om plaatjes uit te halen of ik ga het melkbussen ombouwen tot keteltje. 
     image.jpg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @ton Dank je Ton, we gaan zo even kijken op marktplaats.
    Op zich heb ik koper genoeg mis alleen nog wat aan plaatjes om bijv. Een voet te maken. 
    Hartelijk dank voor het meekijken, Top 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @sjefmangaat erom dat je plezier hebt in alles wat je doet of het nu cider maken is of een borrel of voetballen. Inderdaad je kan niet alles doen. Ga gewoon voor de beste cider van Nederland oké ? 😉. kom…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @sjefmangaat erom dat je plezier hebt in alles wat je doet of het nu cider maken is of een borrel of voetballen. Inderdaad je kan niet alles doen. Ga gewoon voor de beste cider van Nederland oké ? 😉. kom…   Read more»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @hilly schitterend Hilly, goed bezig hoor 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @ton mocht je nog 2 stukjes 12 x 12 hebben, dikte 2 a 3 mm dan neem ik dat graag van je over.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo liked forum post "Au bain marie" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo replied to the topic "Au bain marie" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Mooie tip Hilly, dank je 👍

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens