-
Paolo liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@sjefman sorry, sorry, sorry, je hebt gelijk man. Ach, iemand die zoiets moois kan maken verzint beslist wel iets bij een nieuw gemaakte cider van je😉
-
Paolo liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@gaaf Chefman, dus bij elke borrel die je maakt maakt je vriendin een apart glas. 👍
-
Paolo replied to the topic "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@baukrrhhHelaas geen Vomar bij ons maar dat is inderdaad een mooie prijs 👍
-
Paolo replied to the topic "Verder ontdekken" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Niels, jij en natuurlijk ook je vader, van harte welkom op dit mooie forum voor en vooral met andere stokers. ik weet zeker dat het merendeel van je vragen hier al zijn beantwoord op het forum, zo niet dan zijn er… Read more»
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Doe je weer goed Chris. Mooie voorraad voor (nog)mindere tijden en jou kennende komen er nog wel wat liters bij. Had je in mijn agenda vandaag, vrijdag, jarig gezet maar ach, wat maakt een dag uit op onze leeftijd. Ik… Read more»
-
Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@ton en, jawel, ook het één en ander al op zolder gespot. eerst nog wat wegstoken, andere keteltje afmaken waar ik al mee bezig was en dan maar eens ve4der kijken naar wat ik precies nog wil maken. Je hebt me… Read more»
-
Paolo replied to the topic "Doofpot keteltje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Erg leuk project Ton, complimenten!
ik ga ook maar even op zolder kijken want barst van het oude koperen antiek. Er valt denk ik ook wel 2at leuks van de maken.
Dank voor je leuke idee 👍 -
Paolo liked forum post "Hollandsche CCVM ketel" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo liked forum post "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo replied to the topic "PX en andere eiken vaten" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@rumo inderdaad, dat zijn voor ons als kleine stoker betere maten voor vaatjes.
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Gezocht" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Sorry, heb er geen liggen maar bij Amazon zijn ze te verkrijgen en vrij goedkoop
- Meer laden