-
Paolo reageerde op het onderwerp "Even voorstellen, hier Hans" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Van harte welkom Edekesmadar op dit mooie en leerzame forum. Ook ik ben gek op palenka en nog een paar mooie en lekkere flesjes staan die zowel Polen als Roemenen voor mij mee hebben genomen. Er staat genoeg informatie op… Lees meer»
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Mooi zo lieve vriend, tis je toch gelukt met Jan👍.
kunnen ook de nieuwe leden jouw prachtige verhalen lezen.
-
Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Mooie aanwinst zo’n keteltje, echt top spul van Jan. mocht je zelf ouzo willen maken met kruiden dan heb ik een aardig recept voor wat ik zelf regelmatig gebruik. Zelfs m’n Griekse vrienden vinden het goed spul dus…..😬 Helaas… Lees meer»
-
Paolo waardeerde het bericht "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Klaren d.m.v EZ Filter system koolstof" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Zowel Brús als Stookboks goed bezig je vragen te stellen op dit forum. Zoals jullie zien is er altijd een antwoord door een van de mede stokers. Goed bezig dus 👍
-
Paolo waardeerde het bericht "Klaren d.m.v EZ Filter system koolstof" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Klaren d.m.v EZ Filter system koolstof" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@stookforum. Chris heeft al gebeld 😂😂.
Net iets voor hem. -
Paolo reageerde op het onderwerp "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Heb het al aan Chris doorgegeven. Wat Chris er mee doet is aan Chris.
Zelf sta ik compleet achter het bericht van Robbert want heb zoiets al een keer aan de hand gehad met Nieuwe Revu. -
Paolo waardeerde het bericht "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Voorstellen – Het moment is daar :-)" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Voorstellen – Het moment is daar :-)" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Voorstellen – Het moment is daar :-)" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Hallo Stookboks, van harte welkom op dit prachtige forum. Ik weet zeker dat je hier genoeg informatie zal vinden om prachtige whisky’s te maken. Helaas kan ik je niet helpen want tis niet mijn drank maar ga het toch maar… Lees meer»
- Meer laden