Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Even voorstellen, hier Hans" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Van harte welkom Edekesmadar op dit mooie en leerzame forum. Ook ik ben gek op palenka en nog een paar mooie en lekkere flesjes staan die zowel Polen als Roemenen voor mij mee hebben genomen.  Er staat genoeg informatie op…   Lees meer»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Mooi zo lieve vriend, tis je toch gelukt met Jan👍.
    kunnen ook de nieuwe leden jouw prachtige verhalen lezen.
     

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Namens ChrisV" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Mooie aanwinst zo’n keteltje, echt top spul van Jan.  mocht je zelf ouzo willen maken met kruiden dan heb ik een aardig recept voor wat ik zelf regelmatig gebruik.   Zelfs m’n Griekse vrienden vinden het goed spul dus…..😬 Helaas…   Lees meer»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Alquitara 1L gekocht. Beste koop 🤗" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Klaren d.m.v EZ Filter system koolstof" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Zowel Brús als Stookboks goed bezig je vragen te stellen op dit forum. Zoals jullie zien is er altijd een antwoord door een van de mede stokers. Goed bezig dus 👍

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Klaren d.m.v EZ Filter system koolstof" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Klaren d.m.v EZ Filter system koolstof" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @stookforum. Chris heeft al gebeld 😂😂.
    Net iets voor hem. 

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Heb het al aan Chris doorgegeven. Wat Chris er mee doet is aan Chris.
    Zelf sta ik compleet achter het bericht van Robbert want heb zoiets al een keer aan de hand gehad met Nieuwe Revu.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Meekijken" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Voorstellen – Het moment is daar :-)" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo waardeerde het bericht "Voorstellen – Het moment is daar :-)" – 5 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo reageerde op het onderwerp "Voorstellen – Het moment is daar :-)" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    Hallo Stookboks, van harte welkom op dit prachtige forum. Ik weet zeker dat je hier genoeg informatie zal vinden om prachtige whisky’s te maken. Helaas kan ik je niet helpen want tis niet mijn drank maar ga het toch maar…   Lees meer»

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens