-
Paolo reageerde op het onderwerp "Baroe." – 5 jaren, 4 maanden geleden
@notna van harte welkom op dit fantastisch Stookforum. je houdt van Rum, dan zit je hier helemaal goed want er is al aardig wat geschreven over het maken van…. Ook ik ben een liefhebber en heb al wat mooie rum mogen… Lees meer»
-
Paolo waardeerde het bericht "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Hollandsche CCVM ketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@rvdh Dank je voor dit bericht Robbie’s, ik kende dad300 nog niet en al helemaal zo’n reflux. 👍. Wordt weer klussen voor me.
-
Paolo waardeerde het bericht "Grappige stookgerelateerde foto’s!" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Grappige stookgerelateerde foto’s!" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Grappige stookgerelateerde foto’s!" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "Grappige stookgerelateerde foto’s!" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Vraag" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Van harte welkom Daan123 op dit mooie forum. Nu ben ik geen whisky liefhebber maar kan je wel vragen heb je het SG gemeten voor je de mash liet gisten en nadat het compleet was uitgegist ? Denk toch dat er… Lees meer»
-
Paolo waardeerde het bericht "Cuts maken tijdens je spirit run" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Cuts maken tijdens je spirit run" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Ik heb 10 genummerde liter potten. Ondertussen op gevoel en ruiken en proeven ga ik door mijn fijnstook heen. Na de stook potjes op rij op de tafel, en nee, mijn vrouw zegt er nu niets meer van, laat ik… Lees meer»
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Op bezoek bij : – x -" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Prachtig zulke ontmoetingen. Dank je voor het mooie verhaal weer 👍
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Op bezoek bij : – x -" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert oké, tis ondertussen al even dat je bij Diana bent maar had dit stukje nog niet gelezen. Wat gaaf dat er zoveel te ruiken en te proeven viel. Kan me voorstellen dat je niet moet gaan proeven als je… Lees meer»
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Ook gelijk maar wat notities gemaakt😉
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Prachtige en duidelijke uitleg met de foto’s Robbert,
dank namens de whisky liefhebbers van ons mooie
‘Stookforum’. -
Paolo waardeerde het bericht "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "ik stel me voor" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo waardeerde het bericht "ik stel me voor" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "ik stel me voor" – 5 jaren, 5 maanden geleden
Hartelijk welkom Erwin op dit prachtige forum. Het stoken van rum, likeuren etc is ook voor mij een verlengstuk van het koken. Je bent met kruiden, geuren en smaken bezig. Voor jou als whisky liefhebberij er veel op dit forum te vinden…. Lees meer»
-
Paolo waardeerde het bericht "Welkom op Stookforum!" – 5 jaren, 5 maanden geleden
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@kerkhof dat dacht ik al haha. Bij ons, warmtepompen en stadsverwarming ofwel weinig ketels.
- Meer laden